پوگبا: کانته بیشتر از مسی و رونالدو لایق کسب توپ طلاست

پوگبا: کانته بیشتر از مسی و رونالدو لایق کسب توپ طلاست

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد به تمجید از انگولو کانته هافبک چلسی پرداخت و او را بهترین بازیکن سال 2021 فوتبال نامید. 

به گزارش فوتبالی، انگولو کانته سی ساله فصل بسیار خوبی را با چلسی پشت سر گذاشت. او به همراه آبی‌های لندن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و اف ای کاپ را نیز فتح کرد. کانته در دیدارهای نیمه‌ نهایی مقابل رئال مادرید و همچنین فینال در برابر منچسترسیتی، عملکرد تحسین برانگیزی داشت و بهترین بازیکن زمین نیز شد. حالا هم وطنش در منچستریونایتد معتقد است که وقت تغییر است و کانته می‌تواند در راه کسب توپ طلا، بزرگانی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را شکست دهد. 

به نقل از سایت گل، پوگبا هافبک سابق یوونتوس در این باره گفت: "چیزی که می‌خواهم به مردم دنیا بگویم این است که انگولو کانته همیشه به این شکل بازی کرده و تغییری نکرده است. ما خیلی درباره عملکرد او صحبت می‌کنیم، اما او همیشه خوب بوده است. نه مسی و نه کریستیانو رونالدو در نیمه نهایی حضور نداشتند و دیدن نمایش هافبک‌ها و مدافعین لذت بخش بود. من خیلی وقت پیش گفتم که اگر چلسی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد، باید کانته توپ طلای 2021 را تصاحب کند. او کاملا شایسته این عنوان است."

4416