عکس؛ دوناروما در لباس یوونتوس چه شکلی می‌شود؟

عکس؛ دوناروما در لباس یوونتوس چه شکلی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون آینده جیانلوئیجی دوناروما مطرح شده است و بسیاری معتقدند که او قرار است باشگاه خود را عوض کند و به زودی راهی یوونتوس خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در فصلی که گذشت، یوونتوس عملکرد جالبی نداشت و در سری آ چهارم شد و به سختی توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. از سویی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد خوبی نداشت و خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفت. در واقع یووه در مرحله یک هشتم نهایی مقابل پورتو کنار رفت.

یکی از انتقاداتی که در این فصل به یوونتوس وارد بود، مربوط به پست دروازه بانی این تیم بود، جایی که شزنی در بیشتر بازی ها فیکس بود. بوفون هم که در چند بازی در رقابت های کوپا ایتالیا فیکس بود، از یوونتوس می رود. بنابراین بیانکونری ها به دنبال جذب یک دروازه بان جدید هستند و جیانلوئیجی دوناروما در این روز ها تبدیل به یک گزینه اصلی برای یوونتوس شده است.

وکیل دوناروما یعنی مینو رایولا، یک ایجنت زبر دست در جهان فوتبال است که ایجنت بازیکنانی مثل زلاتان ابراهیموویچ و ارلینگ هالند هم هست و باید دید که در نهایت چه تصمیمی را اتخاذ می کند و با یووه به توافق می رسد یا او را راهی باشگاه دیگری خواهد کرد.

1470