قهرمان لالیگا به دنبال ستاره پرتغالی منچسترسیتی؟

قهرمان لالیگا به دنبال ستاره پرتغالی منچسترسیتی؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید به دنبال این است تا در تابستان آینده تیم خود را تقویت کند و بتواند برای فصل جدید رقابت های لالیگا آماده باشد تا برای تکرار عنوان قهرمانی خود در لالیگا تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید که در فصل گذشته قهرمان رقابت های لالیگا شد و بالاتر از رئال مادرید و بارسلونا قرار گرفت اکنون در تابستان به دنبال این است تا چند بازیکن جدید جذب کند. به گفته France Football، اتلتیکو مادرید امیدوار است که بتواند در تابستان پیش رو برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی را جذب کند. ژائو فلیکس دیگر بازیکن پرتغالی حاضر در باشگاه اتلتیکو مادرید که در پست مهاجم هم بازی می کند، عملکرد بسیار خوبی در فصلی که گذشت داشت و در قهرمانی روخی بلانکو در لالیگا موثر واقع شد.

اکنون اتلتیکو مادرید در نظر دارد که همچنان خط حمله خود را بیش از پیش تقویت کند و برناردو سیلوا یکی از گزینه های این باشگاه است. اتلتیکو مادرید در تابستان گذشته لوئیس سوارز را تقریبا رایگان از بارسلونا به خدمت گرفت و این بازیکن در جمع شاگردان سیمئونه درخشید و در قهرمانی اتلتیکو مادرید نقشی کلیدی داشت. در هر صورت به نظر می رسد که پس از رقابت های یورو تابستان شلوغی در پیش باشد.

1470