لیگ ملت‌های والیبال| پیروزی مقتدرانه شاگردان آلکنو مقابل بلغارستان

لیگ ملت‌های والیبال| پیروزی مقتدرانه شاگردان آلکنو مقابل بلغارستان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 مقابل بلغارستان قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از محمدطاهر وادی، رضا عابدینی، بردیا سعادت، امیرحسین اسنفدیار، میثم صالحی، سید محمد موسوی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد. تیم ایران پیش از این نتیجه را به ژاپن و روسیه واگذار کرد و از سد تیم‌های هلند، کانادا و ایتالیا گذشته بود.

ست نخست؛ 25 بر 20 به سود ایران

شاگردان سیلوانو پرندی، در تیم ملی والیبال بلغارستان بازی را بهتر آغاز کردند و در امتیاز 8 بر 5 به سود بلغارها، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. آلکنو تلاش کرد تا بازیکنانش را برای بازگشت به مسابقه آماده کند و در این امر هم موفق بود. در امتیاز 16 بر 12 به سود ایران بود که هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 33 بر 31 به سود ایران

در ست دوم، تیم ملی والیبال ایران ابتدا از رقیب خود عقب افتاد اما در ادامه توانست امتیازات عقب افتاده را جبران کرده و بازی را به سود خود به پایان ببرد. در این ست یک رالی تماشایی در اواخر بازی رخ داد و تیم ها تا امتیازات بالای 30 پیش رفتند و در نهایت این ایران بود که توانست این ست تماشایی با نتیجه 33 بر 31 به سود خود به پایان ببرد.

ست سوم؛ 25 بر 22 به نفع ایران

در این ست گوی و میدان دست ایران بود و شاگردان آلکنو از همان آغاز بازی مقتدرانه کار را شروع کردند و از حریف خود پیش افتادند و در ادامه هم برتری خود را حفظ کردند تا در نهایت این ست هم 25 بر 22 به سود ایران خاتمه یابد.

اکنون تیم ملی والیبال ایران از این بازی یک پیروزی دیگر را به دست آورد و در هفتمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 روز چهارشنبه، 19 خردادماه از ساعت 20:30 مقابل آمریکا قرار خواهد گرفت.

1470