نصرتی: دروغ در پارس جنوبی بیداد می‌کند

نصرتی: دروغ در پارس جنوبی بیداد می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پیشین پارس جنوبی نسبت به موضوع جدایی اش از این تیم گلایه هایی را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، محمد نصرتی درباره موضوع جدایی اش از سمت سرمربیگری پارس جنوبی بیان کرد: ما در تمام مدت گذشته از بازیکنان حمایت کردیم تا به حق و حقوق خود برسند اما به نظرم بازیکنان به نوعی پشت ما را خالی کردند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما می خواستند اعتصاب کنند و من چندین مرتبه جلوی آن را گرفتم. واقعا هیچ کاری از دستم برنمی آمد. قبل از بازی با شهرداری آستارا بازیکنان روح مادر یکی از عزیزان را قسم خوردند که سر بازی نروند و من هم احترام گذاشتم. می خواستم حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود اما متاسفانه بعد از پرداخت پول بازیکنان طور دیگری رفتار کردند.

سرمربی پیشین پارس جنوبی همچنین گفت: روند تیم ما یک روند صعودی بود. ما مس کرمان را بردیم، استقلال خوزستان را در اهواز مساوی کردیم؛ شاهین بوشهر را در دقیقه 96 از روی نقطه پنالتی مساوی کردیم. بازی با شهرداری آستارا را نیز در شرایطی باختیم که 4 روز تمرین نکرده بودیم. از این به بعد هم پارس جنوبی بازی های آسانی را دارد. اما متاسفانه دوستان شرایطی را رقم زدند که این اتفاقات بیفتد.

نصرتی در بخش دیگری از حرف هایش با اشاره به اینکه مدیران پارس جنوبی اعلام کردند او با اقداماتش آبروی شهرستان جم را برده، تاکید کرد: این دوستان با وعده های پوشالی مدیریت باشگاه را در دست گرفتند و ذهن ها را درگیر کردند تا کار به اینجا برسد؟ آقایان بگویند اینکه نمی توانند یک اتوبوس تهیه کننده چه ربطی به آبروی شهرستان جم دارد؟

لطفا فرافکنی نکنید. شما یک پاداش به تیم من از ابتدای فصل ندادید. قرارداد بازیکنان من پایین است اما دوستانی که به خاطر مسائل سیاسی آمده اند، حالا با مطرح کردن نام مردم جم می خواهند شرایط را به سود خودشان تغییر بدهند. اتفاقا هواداران خوب پارس جنوبی و مردم جم همه چیز را می دانند.

وی افزود: من که دیگر به پارس جنوبی برنمی گردم اما در همین نامه ای که دوستان به من داده اند هم ابهام هایی وجود دارد. پرینتی که گرفته شده سیاه و سفید است اما امضا رنگی است. از طرفی گفته می شود مدیر باشگاه در ایران نیست. من فکر می کنم دروغ در این باشگاه و مسائل آن بیداد می کند. فقط امیدوارم در نهایت اتفاقی نیفتد که مردم عزیز شهرستان جم ضرر کنند.

۴۱۵۴