رضایت همه تیمها از میزبانی منامه

رضایت همه تیمها از میزبانی منامه

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال ایران آماده رویارویی با بحرین می شود و البته در هتل رادیسون بلو، غیر از کاروان ایران، کاروان تیمهای عراق، کامبوج و هنگ کنگ هم حضور دارند.

به گزارش فوتبالی، خبرهایی که از منامه به گوش می رسد این است که همه تیمها از وضعیت میزبانی، برخورد بحرینی ها، غذای هتل و حتی زمین های تمرینی در منامه راضی هستند و تنها مشکل مهم ماجرای زمین ورزشگاه محرق است که قرار است بازی تیم ملی مقابل عراق هم روی این زمین انجام شود. 

پس از از دست رفتن میزبانی ایران در راه رسیدن به  جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی فوتبال ایران عازم منامه پایتخت بحرین شد تا با حریفان خودش روبرو شود. پس از شکست مقابل بحرین و عراق در مرحله رفت این مسابقات و انصراف کره شمالی از حضور و ادامه مسابقات حالا کار ایران و دیگر تیمهای اول تا چهارم جداول هشتگانه به اما و اگر کشیده شود. 

در این میان بحرینی ها و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اینکه بتوانند تا حدودی دل ایرانی ها را به دست بیاورند سعی کردند تمامی امکانات رفاهی را برای تیم ملی فوتبال ایران و دیگر تیمها مهیا سازند اما یکی از بزرگترین ایرادات و نقص های میزبانی بحرین مسئله زمین تمرین و در ادامه وضعیت اسف بار ورزشگاه محل بازی ایران و هنگ کنگ است.

همانطور که گفتیم تیم ملی فوتبال ایران ۲۵ خرداد ماه هم در همین ورزشگاه محرق، در دیداری فوق العاده حساس به مصاف عراق خواهد رفت. وضعیت ورزشگاه المحرق آن قدر بد بود که ایران در بازی اول مقابل هنگ کنگ به وضوح با مشکل ناهمواری زمین چمن این ورزشگاه مواجه شد و تا حدودی اختیار انجام حرکات تکنیکی و تاکتیکی را از تیم ملی و بازیکنانش و حتی از خود هنگ کنگی ها هم گرفته شده بود.

 میزبانی بحرین در سایر موارد مشکلی ندارد و پروتکل های بهداشتی کاملاً رعایت شده و هتل خوب و مناسبی در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته و همچنین از لحاظ غذا هماهنگی های لازم بین مسئولان هتل و مسئولان تیم ملی فوتبال ایران صورت گرفته تا در این زمینه مشکلی به وجود نیاید. به هر صورت مشکل زمین برای همه تیمهاست و فقط مختص به ایران نیست و البته اگر خود بحرین مستثنی است به دلیل میزبانی اش است. بحرین هزینه همه تیمها را تا سقف ۳۸ نفر می دهد و میزبان است و باید هم بهترین امکانات را برای خودش فراهم کند و حتی هتلش را هم از دیگر تیمها جدا کرده است.

۶۶۲۱