عکس؛ دیدیه دروگبا و دریافت مدرک دکترای افتخاری!

عکس؛ دیدیه دروگبا و دریافت مدرک دکترای افتخاری!

پایگاه خبری فوتبالی - دیدیه دروگبا، بازیکن سابق تیم ملی ساحل عاج، گالاتاسرای و مهم تر از آن چلسی، به تازگی یک مدرک دکترای افتخاری از دانشگاهی در آفریقا دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، دیدیه دروگبا همواره از آن دسته از بازیکنانی بوده است که فعالیت های خیر خواهانه و بشر دوستانه زیادی داشته است و اکنون هم به پاس زحماتی که در این رابطه کشیده است، دانشگاه علم و فناوری جنوب صحرای آفریقا، که یکی از دانشگاه های معتبر قاره آفریقا به شمار می رود، به دیدیه دروگبا یک مدرک دکترای افتخاری اعطا کرده است.

در واقع گفته شده که این مدرک به خاطر تلاش های دروگبا در زمینه ایجاد صلح و دوستی به او داده شده است.

دیدیه دروگبار از بازیکنان اسطوره ای باشگاه چلسی به شمار می رود. این بازیکن از همان نسلی است که توانست برای اولین بار چلسی را در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برساند. دیدیه دروگبا در فینال لیگ قهرمانان سال 2012، با گلی تماشایی به بایرن مونیخ در دقایق پایانی بازی مانع از باخت چلسی شد و در ادامه بازی چلسی توانست در ضربات پنالتی به قهرمانی برسد تا نام دروگبا در باشگاه چلسی جاودانه شود.

گفتنی است که دروگبا در قاره آفریقا و کشور ساحل عاج هم محبوبیت زیادی دارد به طوری که بسیاری او را بهترین بازیکن آفریقایی تاریخ می دانند.

1470