وقتی که کومان به ارلینگ هالند پاسخ منفی داد

وقتی که کومان به ارلینگ هالند پاسخ منفی داد

پایگاه خبری فوتبالی - حالا همه دوست دارند که ارلینگ هالند را در تیمشان داشته باشند اما پنج سال پیش این بازیکن در تیم بیرن در لیگ دسته دوی نروژ توپ می زد و یک بازیکن ناشناخته بود.

به گزارش فوتبالی، در آن زمان استیو والش با جذب بازیکنانی نظیر کانته، ریاض محرز و جیمی واردی برای لسترسیتی نامش را سر زبان ها انداخته بود و به همین خاطر اورتون به سراغ او رفت و والش را در سمت رئیس بخش استعدادیابان خود به خدمت گرفت. در همان تابستان رونالد کومان به اورتون ملحق شد. والش به کومان پیشنهاد داد که یک مهاجم جوان و ناشناخته نروژی 16 ساله به نام ارلینگ هالند را به خدمت بگیرد.

والش و تیم استعدادیاب هایش به این نتیجه رسیده بودند که هالند می تواند آینده درخشانی داشته باشد. هالند چهار روز در اورتون تست داد اما نه کومان و نه مدیران اورتون خرید او را گزینه مناسبی نمی دانستند. هالند یک سال بعد به مولده رفت و بعد از آن راهی سالزبورگ شد تا با درخشش در لیگ اتریش راهی دورتموند شود و حالا یکی از ستارگان بوندسلیگا و فوتبال اروپا است اما کومان و اورتون قطعا از تصمیمی که در ان زمان گرفتند،  پشیمان هستند چرا که سرنوشت تیمشان و هالند می توانست کاملا متفاوت باشد.

4125