واکنش‌ها به حرکات دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا: جسورانه یا خطرناک؟

واکنش‌ها به حرکات دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا: جسورانه یا خطرناک؟

پایگاه خبری فوتبالی - ایکر کاسیاس سالها دروازه بان فیکس تیم ملی اسپانیا بود و با این تیم دو قهرمانی یورو و یک قهرمانی جام جهانی کسب کرد.

به گزارش فوتبالی، تغییر نسل در فوتبال اسپانیا و البته درخشش داوید دخیا در مقطعی در منچستریونایتد باعث شد تا این دروازه بان جای کاسیاس را بگیرد اما عملکرد دخیا در بسیاری از بازیها در سالهای اخیر نامطمئن بوده است و به همین خاطر در حال حاضر بحث انتخاب دروازه بان توسط تیم ملی اسپانیا به یک بحث چالش برانگیز تبدیل شده است.

زمانی کاسیاس با اقتدار بالاتر از دروازه بان هایی نظیر والدس و رینا در ترکیب قرار می گرفت اما حالا و در فاصله شش روز تا آغاز یورو تردیدهایی در مورد دروازه تیم ملی اسپانیا وجود دارد.

انریکه در بازی دوستانه با پرتغال تصمیم گرفت که از اونای سیمون استفاده کند. دروازه بان بیلبائو در سالهای اخیر با نمایش های خوبش در تیم باسکی نامی برای خودش دست و پا کرده و در مقابل یاران رونالدو هم دروازه اش را بسته نگه داشت اما چند حرکت بسیار خطرناک داشت که سوژه شبکه های اجتماعی شد. او روی یکی از صحنه ها در چند متری رونالدو دفع ناقصی داشت که ممکن بود خطرساز شود و در صحنه ای دیگر در حالی که توسط دو بازیکن پرتغال محاصره شده بود، بازیکن حریف را دریبل زد. کار با پای سیمون هرگز یکی از نقاط قوت وی نبوده است و حالا هواداران تیم ملی اسپانیا معتقدند که چنین حرکات خطرناکی ممکن است که به ضرر لاروخا تمام شود و در بازیهای حساس ممکن است کار دستشان بدهد هر چند که برخی هواداران اونای رفتار وی را جسورانه و صحیح قلمداد می کنند.

4125