نعمتی: در تیم ملی هیچکس برای شکست نیامده است

نعمتی: در تیم ملی هیچکس برای شکست نیامده است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم ملی مدعی است با انرژی مثبتی که از فوتبالدوستان گرفته‌اند طی سه بازی آتی روی سه برد ارزشمند متمرکز شده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم ملی در گام اول از چهار ماراتنی که برای صعود به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی پیش رو دارد به برد مقابل هنگ کنگ دست یافت و اکنون چشم به سه دیدار آتی دوخته است. سیامک نعمتی که در آخرین گام جواز حضور در تیم ملی را به دست آورد، مدعی است هیچ اتفاقی نمی‌تواند آنها را در هدفی که دنبال می‌کنند ناکام بگذارد.

اول درباره حضورت در تیم ملی بگو. در لیست ابتدایی نبودی اما ناگهان به جمع دیگر بازیکنان اضافه شدی.

من در چند اردوی قبلی حاضر بودم و به نظرم توانستم نظر کادرفنی را جلب کنم. فکر کنم عدم حضور در بازی آخر این تصور را به وجود آورد که مصدوم هستم و خیلی از رسانه‌ها نیز اینطور نوشته بودند. خوشبختانه اما توانستم این افتخار را بار دیگر نصیب خودم ببینم و الان یک حس خاص دارم. وقتی در ناامیدی به یک چیز باارزش می‌رسی، فکر می‌کنی شاید یک شانس فوق‌العاده داشته باشی تا یک اتفاق بزرگ در انتظارت باشد. من منتظر یک اتفاق بزرگ می‌مانم.

زمانی که به اردو دعوت شدی، در مرخصی و تعطیلات بودی. با توجه به فشردگی بازی‌ها شاید این بهترین فرصت تعطیلات بود. چطور خانواده را راضی کردی تا بیخیال مسافرت شود.

اتفاقا خانواده‌ام بیشتر خوشحال شدند. پای تیم ملی در میان است و چه کسی است تا منافع شخصی را به تیم ملی ارجح بداند. بهترین خبری بود که شنیدیم و وقت برای تعطیلات و مرخصی زیاد است.

اولین بازی را بردید اکنون با روحیه بالایی آماده سه دیدار بعدی شدید. شرایط را چطور می‌بینی؟

ما اینجا حاضر شده‌ایم تا چهار فینال را ببریم. برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم. یک مسوولیت بزرگ روی دوش همه ما قرار گرفته است و می‌خوهیم به بهترین شکل آن را به سرانجام برسانیم. نام حریف برای ما هیچ فرقی ندارد و تمام انگیزه و تلاش ما برای موفقیت در سه فینال بعدی خواهد بود. اینجا کسی برای شکست حاضر نشده و همه ما به وظیفه‌ای که داریم کاملا آگاهی داریم.

به نظرت در بازی اول مقابل هنگ کنگ همه چیز خوب پیش رفت؟

شما باید به دنبال سه امتیاز باشید. اینکه چه اتفاقاتی می‌افتد و روند کسب این نتیجه به چه شکل است شاید در مرحله اهمیت قرار داشته باشد. هرچند فکر می‌کنم عملکرد قابل قبولی داشتیم و این برای اولین بازی خیلی مهم است. تیم ملی کاملا تحت فشار قرار دارد و شرایط در دیدارهای قبلی به سود ما پیش نرفت و طبیعی است که کمی استرس مانع از نمایش صد درصدی شود. با این حال مطمئنا در جدال‌های بعدی یک نمایش بهتر را شاهد خواهید بود. باز هم می‌گویم اینجا کسی برای شکست و حذف حاضر نیست و با تمام وجود برای موفقیت تلاش خواهیم کرد تا با جشن صعود به ایران بازگردیم.

و درباره بازی بعدی تیم ملی؛ فکر می‌کنی اوضاع چطور پیش برود؟

من یک چیزی بگویم. اینجا ما واقعا علیرغم تمامی مشکلات یک حس فوق‌العاده داریم. احساس می‌کنیم هر کدام از ما حمایت هشتاد میلیون ایرانی را پشت سر خودمان می‌بینیم. این انرژی و حمایت را با خودمان داخل زمین هم خواهیم برد. مطمئن باشید اینبار برابر بحرین و عراق با انرژی هشتاد میلیونی وارد زمین خواهیم شد. هدف‌مان حضور در مرحله پایانی جام جهانی خواهد بود و این تازه اول مسیر است. با جوی که اینجا شاهد آن هستم فقط می‌توانم خیلی راحت بگویم که صعود می‌کنیم و نگران نباشید. با این حال فوتبال اصلا آسان نیست. بحرین میزبانی را دارد و مطمئنا باید منتظر سورپرایزهای همراه با کارشکنی آنها باشیم که اصلا مهم نخواهد بود و هر اتفاقی بیفتد ما به دنبال نتیجه خواهیم بود. باید برابر عراق هم به نتیجه برسیم و همه چیز را جبران کنیم. این موضوع نیازمند بالاترین حد از مسوولیت‌پذیری و تلاش و انگیزه خواهد بود که این را در اولویت خودمان قرار خواهیم داد.

۴۱۵۴