مسابقه گلف میان گواردیولا و کومان و فرزندانشان

مسابقه گلف میان گواردیولا و کومان و فرزندانشان

پایگاه خبری فوتبالی - اعضای باشگاه گلف وایرومانس در منطقه بارسلونا که دیروز در این باشگاه حضور پیدا کرده بودند با یک سورپرایز جالب مواجه شدند : مسابقه گلف میان پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی و پسرش ماریوس در مقابل رونالد کومان و پسر کوچکش جونیور.

به گزارش فوتبالی، جونیور پسر کوچک کومان است که در حال حاضر فوتبال بازی می کند و درون دروازه یکی از تیم های لیگ دسته دوی هلند قرار می گیرد و در این مسابقه جالب او را همراهی کرد. 

گواردیولا و کومان از زمان حضورشان در ترکیب بارسلونا رابطه خوبی با همدیگر دارند و حتی گاهی بعد از تمرینات با هم درون زمین می ماندند و تمرین ضربات کاشته را انجام می دادند.

بازی گلف دیروز میان گواردیولا و کومان زمانی برنامه ریزی شد که مربی هلندی به مربی کاتالان پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا میان سیتی و چلسی پیام داد و برای او آرزوی موفقیت کرد. گواردیولا نیز برای پاسخ دادن به این پیام از کومان دعوت کرد تا در مسابقه گلف شرکت کند. در مورد نتیجه این مسابقه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما حاضران می گویند که گواردیولا برنده شده چرا که پسرش ماریوس عملکرد خیلی خوبی داشته و ضربات خوبی به توپ گلف زده است. 

گواردیولا در چهار سال اخیر یک مسابقه گلف خیریه را  با حضور ستارگان سابق فوتبال برگزار می کند که کومان در دوره های قبلی مسابقات حضور داشت اما امسال به خاطر تداخل زمانی با جشن تولد پسرش "تیم" نمی تواند در این بازیهای گلف خیریه حضور پیدا کند.

کومان پس از روزهایی پر استرس بالاخره با مشخص شدن آینده اش و ماندنی شدنش در بارسا، روی فصل آینده تمرکز بالایی دارد و منتظر است تا با نهایی شدن خرید دو هموطنش واینالدوم و دیپای بتواند ترکیب خوبی را برای فصل آینده در اختیار داشته باشد و جامهای بزرگ را کسب کند.

4125