تقابل شاگردان منصوریان و ربیعی در اراک

تقابل شاگردان منصوریان و ربیعی در اراک

پایگاه خبری فوتبالی- آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در دیداری دوستانه مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شاگردان علیرضا منصوریان و محمد ربیعی با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر که بخاطر حضور تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی اتفاق افتاده، از فرصت استفاده کردند و امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفتند.

آلومینیوم و مس رفسنجان که نخستین سال حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و هر دو مسابقه این فصل خود را برابر هم انجام دادند، در تقابل رسمی با یکدیگر یک مساوی داشتند و یک برد هم برای شاگردان منصوریان رقم خورده است، اما در یک دیدار تدارکاتی نیز مسی‌ها به برتری دست یافته‌اند.

تیم‌های آلومینیوم و مس رفسنجان در چهارمین تقابل این فصل از ساعت ۱۹:۴۵ امروز شنبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مسابقه‌ای تدارکاتی برابر هم برگزار می‌کنند تا بازیکنان دو تیم در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان شب گذشته به اراک سفر کرده و در این شهر استراحت کردند و امروز پس از پایان مسابقه برابر آلومینیوم، به تهران برمی‌گردند تا روند آماده‌سازی خود را ادامه دهند.

همچنین شاگردان علیرضا منصوریان نیز پس از دیدار با مس رفسنجان، دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان خواهند داشت که یکی در تهران و دیگری در اصفهان برگزار می‌شود.

6641