هاورتز: وقتی کانته را می‌بینید باید لبخند بزنید

هاورتز: وقتی کانته را می‌بینید باید لبخند بزنید

پایگاه خبری فوتبالی – کای هاورتز به تمجید از شخصیت انگولو کانته پرداخته که در جریان رقابت‌های یورو دیگر هم تیمی‌ او نیست و این ۲ نفر باید در قالب رقیب مقابل هم قرار گیرند.

به گزارش فوتبالی، زننده تک گل‌ چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا از شخصیت کانته و توانایی‌های او تمجید و اعلام کرده ترجیح می‌دهد در رقابت‌های یورو در بازی اول مقابل او قرار نگیرد.

کای هاورتز در جدیدترین گفت و گوی خود روز گذشته گفته: زمانی که شما کانته را می‌بینید مجبورید لبخند بزنید. او شخصیتی والایی دارد و انسانی بزرگ است. فوتبالیست خوبی هم است. یک بازیکن هجومی. همیشه زمانی که او در زمین فوتبال است خوشحال هستم. شما می‌توانید اشتباهات زیادی داشته باشید زیرا او همیشه توپ را پس می‌گیرد.

آلمان در مسابقات یورو ۲۰۲۱ در یک گروه سخت به همراه پرتغال، مجارستان و فرانسه قرار گرفته. اولین دیدار آلمانی‌ها در این مسابقات مقابل فرانسه برگزار می‌شود. این یعنی هاورتز در این دیدار مقابل کانته قرار می‌‌گیرد. هاورتز درباره بازی مقابل کانته گفته: او سرعتی است و چابک. این دلایلی است که بازی مقابل او در اولین دیدارمان در رقابت‌های یورو آسان نباشد.

گفتنی است دیدار آلمان مقابل فرانسه روز ۱۵ ژوئن (سه شنبه ۲۵ خرداد) برگزار می‌شود.

1101