عجیب‌ترین طرح ممکن درباره سوپرگل طارمی(عکس)

عجیب‌ترین طرح ممکن درباره سوپرگل طارمی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- عجیب‌ترین طرح ممکن درباره زیباترین گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا مربوط به یک صفحه توییتری پرتغالی است

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان هستید که سوپرگل مهدی طارمی به چلسی به عنوان زیباترین گل این فصل چمپیونزلیگ انتخاب شده است.

آنطور که صفحه لیگ قهرمانان اروپا به آن اشاره کرده، برای انتخاب بهترین گل رقابتهای این فصل، نزدیک به 1.3 میلیون رای ثبت شده است که طبق نوشته سایت هواداران پورتو در روسیه!، 750 هزار رای به نام طارمی ثبت شد تا او رقبای بسیار سرشناسی مثل لیونل مسی، نیمار، کریم بنزما، لوکا مودریچ و اولیور ژیرو را کنار بزند.

عجیب‌تر از نظرات منتشر شده در بخش کامنتهای صفحه توییتر لیگ قهرمانان در واکنش به انتخاب گل طارمی، طرحی است که در صفحه توییتری Goalpoint پرتغال منتشر شده است.

این صفحه توییتری که به عنوان یک منبع آماری شناخته می‌شود، با انتشار یک طرح عجیب به این نکته اشاره کرده که ویدیوی گل مهاجم پورتو، اندکی! بهتر از این طرح است اما طراح این صفحه هم تلاشش را برای شبیه‌سازی گل طارمی انجام داده است.

به این نکته هم اشاره کنیم که هر چقدر این طرح، عجیب(کلمه بهتری در توصیف شاهکار! Goalpoint نمی‌توان پیدا کرد) یکی از صفحات توییتری طرفدار پورتو، طرح زیبایی برای نشان دادن گل مهدی انتخاب کرده است.

1984