اتفاق عجیب در جم؛ خرابی اتوبوس کار دست نصرتی داد/ بلاتکلیفی اعضای تیم در گرمای شدید جم + تصاویر

اتفاق عجیب در جم؛ خرابی اتوبوس کار دست نصرتی داد/ بلاتکلیفی اعضای تیم در گرمای شدید جم + تصاویر

پایگاه خبری فوتبالی- در یک اتفاق عجیب اعضای تیم پارس جنوبی جم به علت خرابی اتوبوس تیم، در کنار جاده معطل شدند و از خودروهای گذری برای رسیدن به مقصد استفاده کردند.

به گزارش فوتبالی، محمد نصرتی سرمربی تیم دسته اولی پارس جنوبی جم، امروز صبح در لایو صفحه اینستاگرام خود از اتفاقی عجیب پرده‌برداری کرد. در این تصاویر می بینیم که اعضا و بازیکنان تیم پارس جنوبی جم به علت خرابی اتوبوس تیم، در مسیر مانده‌اند و کنار جاده در حالی که منتظر روشن شدن تکلیف وضعیت خود هستند، در گرمای شدید جم، بدون وسیله نقلیه مانده بودند. بازیکنان پارس پس از مدتی برای رسیدن به مقصد، سوار خودروهای گذری در جاده شدند. 

همانطور که در خبرها منتشر شد چندی پیش بود که بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی جم از سمت خود کنار رفت و از این باشگاه جدا شد و در ادامه شخص دیگری به عنوان سرپرست این تیم اتتخاب شد در حالی که او اکنون اصلا در ایران حضور ندارد. گویا نبودِ سرپرست باعث این ناهماهنگی و بی نظمی برای این تیم شده است.

پارس جنوبی جم در رتبه نهم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار دارد و تنها 7 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و روی کاغذ هنوز شانس صعود به لیگ برتر را دارد اما این تیم در هفته های گذشته درگیر حواشی و مسائل زیادی بوده است. محمد نصرتی سرمربی تیم هفته گذشته به علت نارضایتی از شرایط، از سمت خود استعفا داده بود اما برای بازی با شهرداری آستارا به نیمکت تیمش بازگشت. دیداری که در آن شاگردان نصرتی، با نتیجه دو بر یک از شهرداری شکست خوردند.

.....

6621