آنچلوتی: رئال مادرید را به خوبی می‌شناسم و با تجربه بیشتری بازگشته‌ام

آنچلوتی: رئال مادرید را به خوبی می‌شناسم و با تجربه بیشتری بازگشته‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی جدید رئال مادرید اذعان کرد که با ارزش‌های این باشگاه کاملا آشناست و به هواداران تضمین داد که آن‌ها در آینده عملکرد قابل قبولی ارائه خواهند داد. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته کارلو آنچلوتی به عنوان جانشین زیدان و سرمربی جدید رئال مادرید منصوب شد تا برای دومین بار هدایت کهکشانی‌ها را برعهده بگیرد. آنچلوتی در فصول گذشته آنچنان در صدر اخبار نبود. او در فصل گذشته هدایت اورتون را بر عهده داشت اما نتوانست نتایج جالبی در گودیسون پارک کسب کند و پیش از آن نیز سرمربی ناپولی بود. حال سرمربی سابق بایرن مونیخ و میلان می‌خواهد چیزهای مثبتی وارد لوس بلانکوس کند. 

به نقل از مارکا، کارلو آنچلوتی که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به همراه رئال مادرید دارد، به رئال مادرید تی وی گفت: "من با تجربه بیشتری بازگشته‌ام. من باشگاه رئال مادرید و بازیکنان را به خوبی می‌شناسم و قرار است کارهای جالبی در فصل آینده انجام دهیم. ما باید فوتبالی هجومی، تماشایی، با کیفیت و ثبات به هواداران ارائه دهیم و تمامی این موارد جزو فرهنگ باشگاه رئال مادرید است."

آنچلوتی در ادامه گفت: "مربی به تنهایی نمی‌تواند برنده بازی شود. ترکیبی از مربی، بازیکنان و اعضای کادرفنی می‌توانند به پیروزی کمک کنند. تجربه بسیار مهم است، اما جوانان هم حائز اهمیت هستند، زیرا شور و اشتیاق بیشتری را به ترکیب وارد می‌کنند."

4416