هشت بازیکن در تابستان از منچستریونایتد جدا خواهند شد

هشت بازیکن در تابستان از منچستریونایتد جدا خواهند شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی، جدایی هشت بازیکن از این باشگاه را در تابستان جاری تائید کرد. 

به گزارش فوتبالی - هر ساله باشگاه‌ها لیست بازیکن‌های مازاد خود را اعلام خواهند کرد و شیاطین سرخ در این سال، لیست بلند بالایی دارند. در حال حاضر هیچ خبری از خوان ماتا هافبک اسپانیایی و تمدید قراردادش با منچستریونایتد نیست. قرارداد او در این تابستان به پایان می‌رسد و هنوز تکلیف او در این باشگاه مشخص نیست.

به نقل از سایت گل، سرخیو رومرو دروازه‌بان آرژانتینی یکی از نام‌های این لیست طولانی است. پس از درخشش دین هندرسون و همچنین احتمال ماندن داوید دخیا، دیگر جایی برای رومرو در الدترافورد نیست. این دروازه‌بان در سال 2015 به منچستریونایتد پیوست و در 61 دیدار هم، وظیفه حفاظت از دروازه یونایتد را داشت. 

دیگر بازیکن مطرح این لیست، پریرا دیگر دروازه‌بان این تیم است و دلیل قرار گرفتن نام او در این لیست هم کاملا واضح و روشن است. بدین ترتیب شیاطین سرخ با دو دروازه‌بان خود در این تابستان خداحافظی خواهند کرد. پریرا تنها یک بار در تیم بزرگسالان منچستریونایتد به میدان رفته و شش بار به تیم‌های دیگر قرض داده شده است. دیگر بازیکنان این لیست، جیکوب کرنی، مارک هلم، لستین هیوز، آرنائو پیگمل، مکس تیلور و ترائوره می‌باشند که همه در تیم‌های پایه منچستریونایتد توپ می‌زنند. 

4416