بیل: بعد از یورو 2020 با آنچلوتی صحبت خواهم کرد

بیل: بعد از یورو 2020 با آنچلوتی صحبت خواهم کرد

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید اذعان کرد که فعلا تمرکزش روی مسابقات یورو است و می‌خواهد بعد از پایان مسابقات راجع به وضعیتش با کارلو آنچلوتی سرمربی جدید لوس بلانکوس حرف خواهد زد. 

به گزارش فوتبالی، آینده گرت بیل در رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این بازیکن فصل گذشته را به صورت قرضی به باشگاه سابقش، تاتنهام بازگشت و حالا تنها یک فصل از قراردادش باقی مانده است. بیل زیر نظر زیدان به افتخارات تیمی بسیاری دست پیدا کرد، اما حاشیه‌های زیادی گریبان‌گیر این وینگر شد تا از دوران اوجش دورتر شود. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، بیل در خصوص آینده‌اش در سانتیاگو برنابئو گفت: "آنچلوتی سرمربی بسیار بی نظیری است. من با او خاطرات بسیار خوبی در گذشته دارم و فکر می‌کنم با او به خوبی کنار بیایم. او به رئال مادرید بازگشته و انسان خوبی است. به توانایی‌های کارلتو ایمان دارم و مطمئنم در رئال مادرید به خوبی کار کرده است. کارلتو زمانی که در اورتون بود، با هم در ارتباط بودیم و حرف زدیم. البته من هنوز روی همان قایق هستم و زیاد راجع به آن فکر نکردم. حالا من متمرکز روی یورو 2020 هستم و نمی‌خواهم به چیز دیگری فکر کنم."

4416