بحرین؛ شروعی دوباره برای مجید حسینی در تیم ملی؟

بحرین؛ شروعی دوباره برای مجید حسینی در تیم ملی؟

پایگاه خبری فوتبالی- سید مجید حسینی مدافع میانی تیم ملی ایران و سابق ترابزون اسپور ترکیه امیدوار است برابر بحرین باز هم حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، حسینی در جام جهانی 2018 روسیه بعد از مصدومیت روزبه چشمی این فرصت را پیدا کرد تا به همراه مرتضی پور علی گنجی در قلب خط دفاع تیم ملی به میدان برود و بعد از آن در جام ملت های آسیا 2019امارات یکی از بازیکنانی بود که در ترکیب تیم ملی به میدان رفت.

حسینی بعد از آن در رقابت های باشگاهی در دو سال اخیر چند نوبت مصدومیت را تجربه کرد و این موضوع باعث شد تا او کمتر فرصت بازی در ترکیب ترابزون و تیم ملی را پیدا کند. او در دوران حضور مارک ویلموتس بلژیکی در تیم ملی ایران، در بازی دوستانه برابر سوریه و در دو بازی حساس برابر هنگ کنگ و بحرین در دور رفت بازی های انتخابی جام جهانی 2022 قطر به صورت ثابت در ترکیب تیم ملی حضور داشت.

آخرین بازی حسینی با پیراهن تیم ملی به 23 مهر 1398 باز می گردد که تیم ملی در یک بازی بسیار تلخ با نتیجه یک – صفر برابر بحرین شکست خورد. حسینی بعد از آن برابر عراق که آخرین بازی تیم ملی با ویلموتس بود فرصت بازی پیدا نکرد و بعد از آن در 3 بازی دوستانه برابر ازبکستان، بوسنی و سوریه و در یک بازی رسمی با هنگ کنگ زیر نظر دراگان اسکوچیچ برای تیم ملی به میدان نرفته است.

حالا باید دید حسینی بعد از گذشت 601 روز این فرصت را پیدا می کند تا برابر بحرین به میدان برود یا نه.

9697