واکنش رونالدو به ویدیوی مقایسه حبیب و خودش

واکنش رونالدو به ویدیوی مقایسه حبیب و خودش

پایگاه خبری فوتبالی - حبیب نورمحمدوف پس از وداع با مسابقات UFC سعی می کند از وقت آزادش لذت ببرد. قهرمان سابق مسابقات سبک وزن حالا به نظر می رسد که روی فوتبال تمرکز دارد و اخیرا خودش را با رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل مقایسه کرد.

به گزارش فوتبالی، حبیب در ویدیوی اخیری که در اینستاگرام خود منتشر کرده، تصاویری از فوتبال بازی کردنش منتشر کرده است و خودش را با  شرایط رونالدوی برزیلی در سال 2008 مقایسه کرده است. رزمی کار سابق نوشته است:"کدامتان رونالدوی سال 2008 را به یاد می آورید که کمی اضافه وزن داشت اما با این وجود کیفیت بی نظیری داشت؟ من انگیزه داشتن را دوست دارم برادران."

اما نکته جالب این جاست که خود رونالدو به این ویدیو واکنش نشان داده است. رونالدو که به نظر می رسد از کیفیت فنی حبیب بدش نیامده برای او کامنتی حاوی شکلک "تشویق کردن" را منتشر کرده است. 

جالب این که کمی بعد نورمحمدوف از کامنت رونالدو اسکرین شات گرفت و در بخش استوری اینستاگرامش نوشت:" این مرد یک اسطوره است. بهترین کامنت تاریخ در اینستاگرام من."

نورمحمدوف مدتی است که به صورت جدی به فوتبالیست شدن فکر می کند و حتی گفته می شود که تیم اف سی کاماز در لیگ دسته سه روسیه به او پیشنهاد داده تا به صورت رسمی برای آنها بازی کند.

4125