مسی: روح مارادونا در بازی آرژانتین و شیلی حضور داشت

مسی: روح مارادونا در بازی آرژانتین و شیلی حضور داشت

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی روز پنجشنبه در تساوی تیم ملی کشورش مقابل شیلی با نتیجه یک بر یک در هفته هفتم مسابقات راهیابی به جام جهانی قطر در منطقه آمریکای جنوبی حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، مسی در پایان بازی بیان کرد:" مدتها بود که کنار هم بازی نکرده بودیم. بازگشت آسان نیست اما فکر می کنم که با توجه به شرایطمان بازی خوبی داشتیم. هر چند که برنده نشدیم اما از نتیجه راضی هستم. باید با جدیت در بازیها حضور پیدا کنیم. حیف که امروز نتوانستیم هواداران را در این ورزشگاه بسیار زیبا ببینیم."

این اولین بازی تیم ملی آرژانتین از زمان درگذشت مارادونا بود و به همین خاطر تجلیل های ویژه ای از اسطوره فوتبال آرژانتین صورت گرفت. مسی در این باره گفت :" بازی خاصی بود چرا که اولین بازی ما بدون دیگو بود. می دانستیم که حضور در تیم ملی برای او چه مفهومی دارد و می دانستیم که روحش در این جا حضور دارد. با توجه به شرایط کشور و دنیا (به خاطر کرونا) بازی خاصی بود. لحظه ای مشکل برای همه ماست."

آرژانتین با این تساوی در رده دوم گروه در مرحله راهیابی به جام جهانی 2022 قطر قرار گرفت که فقط برزیل صدرنشین بالاتر از آنهاست. بازیکنان اسکالونی حالا باید روی بازی حساس سه شنبه آینده در بارانکیا در هفته هشتم مسابقات تمرکز کنند.

4125