گزارش ویژه/ کدام باشگاه ها بیشترین بازیکن را در یورو 2020 دارند؟

گزارش ویژه/ کدام باشگاه ها بیشترین بازیکن را در یورو 2020 دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های یورو 2020 که یکسال به خاطر کرونا به تعویق افتاده بود، به زودی استارت خواهد خورد و باید دید که روند این بازی ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، این روزها لیست تیم های ملی مختلفی که در این تورنمنت حاضر هستند، مشخص و اعلام شده است. اما کدام باشگاه ها بیشترین تعداد بازیکن را در جام ملت های اروپا دارند؟

اگر بخواهیم باشگاه ها را بر اساس تعداد بازیکنانی که در رقابت های یورو 2020 دارند، رتبه بندی کنیم، رتبه اول به باشگاه چلسی می رسد که 17 بازیکن از بازیکنان حاضر در یورو متعلق به این باشگاه هستند و جالب اینکه این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسیده بود.

تیم دوم هم دیگر فینالیست لیگ قهرمانان اروپا یعنی منچسترسیتی است که 15 بازیکن در رقابت های یورو دارد. پس تا اینجا توازن قوا حفظ شده است.

پس از این دو تیم انگلیسی، نوبت به بایرن مونیخ می رسد که با 14 بازیکن در رده سوم می ایستد و پس از باواریایی ها یوونتوس با داشتن 12 بازیکن رتبه چهارم بیشترین تعداد بازیکن در یورو 2020 را از آن خود می کند.

رئال مادرید و بارسلونا در این دوره نمایندگان زیادی در رقابت های یورو ندارند و جالب اینکه در تیم ملی اسپانیا حتی یک بازیکن رئال مادرید هم دیده نمی شود و این نشان می دهد که چقدر رئال مادرید و بارسلونا دچار افت شده اند.

در هر حال حضور بازیکنان در این تورنمنت به آماده سازی آنها برای حضور در رقابتهای آتی باشگاهی کمک شایانی خواهد کرد. 

1470