قدوس و آثارخستگی چمپیون شیپ در ساقهایش

قدوس و آثارخستگی چمپیون شیپ در ساقهایش

پایگاه خبری فوتبالی- سامان قدوس بعد از حضور در زمین، نشان داد که بازیکن موثری است هر چند آثار خستگی در ساقهای او دیده می شد. 

به گزارش فوتبالی، در کل قدوس نمایش خوبی مقابل هنگ کنگ از خود ارائه داد اما می توانست بهتر از این هم باشد. هافبک تیم ملی که بعد از صعود تیم باشگاهی اش به لیگ برتر انگلیس توانست مجوز حضور در منامه را به دست بیاورد، در حالی که گفته می شد شاید به دلیل خستگی ناشی از بازی های لیگ انگلیس و پرواز طولانی به بحرین شاید فرصت حضور در این مسابقه را به دست نیاورد، اما در ادامه بازی و نیمه دوم سرمربی کروات تیم ملی تصمیم گرفت تا سامان قدوس را جایگزین علیرضا جهانبخش کند.

قدوس که به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد در پست سعید عزت اللهی بازی را ادامه داد تا کمربند خط میانی را محکم تر کنند. تاثیر سامان قدوس از زمان حضور در بازی کاملا مشهود بود، قدوس و نوراللهی زوج به مراتب بهتری نسبت به عزت اللهی- نوراللهی بودند.

تیم ملی در دقایقی 3-3-4 هم بازی کرد و امیری و قدوس روی دست نوراللهی بازی کردند ، رضایی ، ترابی و انصاری فرد هم در خط حمله حضور داشتند و قدوس به خوبی در این سیستم تاثیرگذاری خود را به نمایش گذاشت. با نمایشی که سامان قدوس در این بازی از خود ارائه داد این احتمال وجود دارد که اسکوچیچ در سه بازی آینده بیشتر از این بازیکن در زمین استفاده کند اما همچنان آثار خستگی در ساقهای او دیده می شد. 

قدوس که فصل بسیار خوبی با برنتفورد داشت و با این تیم جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد با روحیه ای بسیار بالا در اولین بازی تیم ملی حضور یافت و در کنار دیگر بازیکنان، با انرژی قابل توجهی به برد تیم ملی مقابل هنگ کنگ کمک کرد. باید دید اسکوچیچ و کادرفنی تیم ملی برای ریکاوری کردن او و دیگر بازیکنان تیم ملی، چه برنامه ای خواهد داشت.

7655