لباس ویژه تیم ملی آرژانتین به یاد مارادونا؛ از 1960 تا بی‌نهایت!

لباس ویژه تیم ملی آرژانتین به یاد مارادونا؛ از 1960 تا بی‌نهایت!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین بازی خود مقابل تیم ملی شیلی را ساعت 4:30 بامداد برگزار خواهد کرد و این بازی پنجمین بازی تیم ملی آرژانتین در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، از آنجا که آرژانتین در ماه های گذشته یکی از بزرگترین اسطوره های تاریخ کشور خود و تاریخ فوتبال یعنی دیگو مارادونا را از دست داد و او در سن 60 سالگی فوت کرد، پیش از آغاز بازی آرژانتین و شیلی بازیکنان تیم ملی آرژانتین برای ادای احترام به دیگو مارادونا یک پیراهن ویژه خواهند پوشید.

نکته جالب این پیراهن این است که دیگو مارادونا که در سال 1960 متولد شد و در سال 2020 درگذشت، اکنون در این پیراهن تاریخ تولد او یعنی 1960 درج شده است اما تاریخ درگذشت او یعنی 2020 درج نشده و به جای آن علامت بی نهایت گذاشته اند که به این معناست که او ابدی بوده و یاد و خاطرش زنده است و بدین ترتیب همچنان میان آرژانتینی ها زنده است.

در واقع گذاشتن این علامت بی نهایت در این پیراهن برای ادای احترام به مارادونا، نشان از محبوبیت بالای او میان آرژانتینی ها و ابدی بودن او برای آن ها دارد. همچنین در پایین این پیراهن از دیگو مارادونا تشکر شده است.

1470