پرسپولیس باید مبلغ رضایت نامه یحیی را پرداخت کند

پرسپولیس باید مبلغ رضایت نامه یحیی را پرداخت کند

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس باید به زودی مبلغ رضایت نامه یحیی گل محمدی را به شهرخودرو پرداخت کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه شهرخودرو با شکایت علیه باشگاه پرسپولیس به‌دلیل عدم پرداخت مطالباتش ازسوی این باشگاه بابت رضایت نامه یحیی گل محمدی، توانسته حکم نهایی را سال گذشته از کمیته تعیین وضعیت دریافت کند و حالا بعد از مدت زمانی که کمیته تعیین وضعیت به قرمزها برای پرداخت مبلغ نهایی داد باید تا 4 روز دیگر نسبت به تسویه این مبلغ اقدام کنند در غیر این‌صورت باشگاه شهرخودرو که این روزها وضعیت مالی مناسبی ندارد در ادامه پیگیری های خود این پرونده را در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بازگشایی خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس طبق حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و بر اساس تعهدی که داده، باید این پول را پرداخت کند. باشگاه معتقد است باید مبلغ 6 میلیارد تومان بابت این موضوع پرداخت کند، اما در حکم عدد 9 میلیارد تومان قید شده است. ظاهرا این اختلاف هنوز حل نشده است، اما هر چه هست تا روز 17 خرداد رقم قطعی مشخص خواهد شد.

در این مدت تنها پولی که باشگاه پرسپولیس به شهرخودرو پرداخت کرده، همان 1.5 میلیاردی است که در زمان صدور رضایتنامه یحیی گل‌محمدی ازسوی محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل وقت باشگاه پرداخت شده است و از آن زمان به بعد پرسپولیسی‌ها به باشگاه شهرخودرو پرداختی نداشتند.

زمستان 98 یحیی گل‌محمدی با توافق مدیران دو باشگاه پرسپولیس و شهرخودرو با صدور رضایت‌نامه‌ای که گفته می‌شد مبلغ بالایی است، برای دومین دوره سرمربی قرمزها شد، با این حال بعد از یک سال و نیم باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرد و با باشگاه شهرخودرو تسویه حساب نکرده است، در حالی که این قرارداد با بندها و جرایم مختلف برای تأخیر تنظیم شده بود.

باید منتظر ماند و دید جعفر سمیعی در کنار سریال حکم هایی که این روزها قطعی شده است و باید فکر تامین منابع مالی آن باشد آیا می تواند مبلغ رضایت نامه یحیی را نیز به شهرخودرو پرداخت کند یا نه.

7655