سوژه روز؛ مدافع چلسی پس از قهرمانی نام فرزندش را «جایزه» گذاشت!

سوژه روز؛ مدافع چلسی پس از قهرمانی نام فرزندش را «جایزه» گذاشت!

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع تیم چلسی تصمیم گرفته پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نام فرزند تازه متولد شده اش را جایزه بگذارد.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو رودیگر، بازیکن تیم چلسی هفته ای رویایی پشت سرگذاشته. او پس از ارائه نمایش‌های عالی یکی از بهترین‌های چلسی شد و جایگاهی دست نیافتنی در ترکیب آبی‌پوشان لندنی بدست آورد. او در جریان دیدار مقابل سیتی در فینال لیگ قهرمانان هم نمایش خوبی داشت و در نهایت مدال قهرمانی در این رقابت ها را گرفت اما این تنها اتفاق خوب در هفته گذشته برای او نبود.

رودیگر روز گذشته در اینستاگرام تصویری منتشر کرد که  نشان می‌داد برای بار دوم پدر شده و نکته عجیب نام این بچه بود. رودیگر در پست خود نوشته: الحمدالله برای همه چیز. خدا همیشه برنامه بهتری نسبت به ما دارد. عالیه تروفی رودیگر (Aaliyah Trophy Rüdiger) بزرگترین تروفی من است. افتخار می کنم که برای دومین بار پدر شده‌ام.

نکته اینجاست لغت Trophy به معنای جایزه و غنیمت است و رودیگر پس از قهرمانی تصمیم گرفته نام فرزندش را جایزه و غنیمت بگذارد.

گفتنی است زیر پست رودیگر هم‌تیمی‌های سابق او چون فابرگاس و راجا ناینگولان و چند نفر دیگر به تبریک گفتن به او پرداختند و برایش آرزوی سلامتی کردند.

1101