جنگ فنرباغچه و زوریا بر سر صیادمنش بالا گرفت

جنگ فنرباغچه و زوریا بر سر صیادمنش بالا گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه های ترکیه و اوکراین اعلام کردند که باشگاه فنرباغچه برای واگذاری صیادمنش به زوریا لوهانسک، درخواست 3.5 میلیون یورو کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی فنرباغچه، در اکتبر سال گذشته با قراردادی قرضی و یک و نیم ساله راهی زوریا لوهانسک شد که با درخشش در این تیم اوکراینی، رضایت کادرفنی و مدیریت باشگاه را به دست آورد و اکنون این تیم به دنبال فعالسازی بند دائمی کردن قرارداد اللهیار است.

وب سایت sporx ترکیه در خبری مدعی شد که باشگاه فنرباغچه برای فروش دائمی اللهیار صیادمنش به زوریا، در همین تابستان مبلغ 3 و نیم میلیون یورو را مطالبه کرده است. طبق توافق دو طرف، زوریا می تواند برای فعالسازی بند دائمی شدن قرارداد صیادمنش، مبلغ 2 میلیون یورو به همتای خود در ترکیه پرداخت کند اما اکنون باشگاه فنرباغچه مبلغ بیشتری مطالبه کرده است.

وب سایت football.ua اوکراین با تیتر "فنرباغچه برچسب قیمتی جدیدی برای زوریا و اللهیار تعیین کرد" نوشت: مدیریت باشگاه ترکیه ای آماده جدایی این جوان 19 ساله ایرانی است اما انتظار دارد حدود 3.5 میلیون یورو بابت انتقال او دریافت کند، که این مبلغ، 1.5 میلیون یورو بیشتر از مبلغ قرارداد قرضی توافق شده میان دو باشگاه است.

طبق ادعای این سایت باشگاه دیناموکیف اوکراین نیز به جذب صیادمنش علاقه مند است و به نظر می رسد مسئله افزایش تیم های خواهان اللهیار باعث شده است تا باشگاه فنرباغچه وسوسه شده و برای دریافت سود بیشتر از فروش صیادمنش، هزینه انتقال او را بالا ببرد. این در حالی است که دو باشگاه بر سر بند فعالسازی 2 میلیون یورویی به توافق رسیده بودند ولی اکنون طرف ترکیه ای درخواست مبلغ بیشتری را کرده است و باید دید واکنش باشگاه زوریا در این خصوص چه خواهد بود و در نهایت کدام باشگاه اوکراینی موفق خواهد شد این مهاجم ایرانی را جذب کند.

البته این در حالی است که صیادمنش تا 31 دسامبر 2021 با زوریا لوهانسک قرارداد دارد و باشگاه اوکراینی در آن زمان می تواند برای دائمی کردن قرارداد مهاجم ایرانی خود تصمیم گیری کند اما فنرباغچه اصرار دارد که زوریا باید در این تابستان مبلغ توافق شد را پرداخت کند.

وب سایت isport اوکراین نیز در این خصوص نوشته است که طرف ترکیه ای مایل است صیادمنش را در تابستان واگذار کند و در صورتی که زوریا لوهانسک با مبلغ انتقال 3 و نیم میلیون یورویی صیادمنش موافقت کند، او به گرانترین خرید تاریخ باشگاه تبدیل خواهد شد.

 پیش از این، رسانه فوتومچ ترکیه اعلام کرده بود که باشگاه شاختار دونتسک برای انتقال صیادمنش به تیم خود، حاضر است مبلغ 8 میلیون یورو بپردازد و تمامی این مسائل دست به دست هم داده است تا فنرباغچه برای اینکه از بابت فروش ارزان صیادمنش به زوریا متضرر نشود، درخواست افزایش رقم حق انتقال این مهاجم ایرانی را داشته و باشگاه زوریا نیز تاکنون واکنشی نسبت به این ادعا نشان نداده است.

۴۱۵۴