سوژه روز؛ بازیکن ژاپنی مشهور در بازی PES جاودانه شد!

سوژه روز؛ بازیکن ژاپنی مشهور در بازی PES جاودانه شد!

پایگاه خبری فوتبالی – میورای ژاپنی که در ۵ دهه توانتسه بازی کند حالا در بازی کامپیوتری PESجاودانه شده و بازیکنان می‌توانند با انتخاب تیم سانتوس از اولین روز فوتبالش او را کنترل و با او بازی کنند.

به گزارش فوتبالی، کازایوشی میورا، بازیکن سابق تیم ملی ژاپن که هم اکنون در ۵۴ سالگی در یوکوهاما بازی می‌کند یک مورد استثنایی در دنیای فوتبال است. او وقتی سال گذشته قراردادش با یوکوهاما را تمدید کرد گفت علاقه و انگیزه‌اش هر سال که می‌گذد بیشتر می‌شود.

حالا شرکت کونامی که تهیه کننده بازی شبیه ساز فوتبال PES است در اقدامی جالب تصمیم گرفته به این بازیکن ادای احترام کند و چند کار جالب انجام دهد. یکی از این اقدامات این است که دوران بازی میورا در تیم سانتوس بازسازی شود و بازیکنان آن دوره هم در بازی حضور داشته باشند.  کونامی رسما با این بازیکن قراردادی با نام Kazuyoshi Miura Partnership Log-in Campaign بسته که در حقیقت جاودانه شدن این بازیکن در بازی را نشان می‌دهد و بازیکنان می‌توانند با انتخاب تیم سانتوس از ابتدای دوران حضور میورا به بازی با او بپردازند.

خود میورا در این رابطه گفته: خوشحالم که همکاری‌ام با شرکت کونامی و بازی PES را اعلام کنم. خوشحال شدم زمانی که فهمیدم شرکت کونامی با این اقدامات راهی برای زنده کردن لحظات جادویی داده.

1101