آشنایی با محل برگزاری بازی امشب تیم ملی؛ فرسوده!

آشنایی با محل برگزاری بازی امشب تیم ملی؛ فرسوده!

پایگاه خبری فوتبالی- ورزشگاه محل برگزاری بازی تیم ملی مقابل هنگ کنگ، برای برگزاری دیداری از مرحله انتخابی جام جهانی، استانداردهای لازم را ندارد

به گزارش فوتبالی، تیم های ایران و هنگ کنگ در حالی امشب به مصاف یکدیگر می‌روند که شرایط ورزشگاه المحرق مورد اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم ملی قرار گرفته است.

این ورزشگاه که متعلق به تیم باشگاهی المحرق بحرین است در سال 2012 مورد بازسازی قرار گرفته اما این بازسازی هم تاثیری در بهبود وضعیت این ورزشگاه نداشته و مهمترین نقطه ضعف این ورزشگاه زمین چمن آن است که با آن را با زمین سیمانی مقایسه کرده‌اند!

در حالی که کشورهای حوزه خلیج فارس مانند قطر، امارات، عمان و ...دارای ورزشگاههای مجهز و شیکی هستند اما اوضاع در بحرین متفاوت است و دیدار امشب تیم ملی در ورزشگاهی برگزار خواهد شد که فاقد تکنولوژی‌های روز دنیاست. 

با یک مثال ساده قضیه کاملا روشن می‌شود. تیم ملی در شرایطی در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 ، در قطر به مصاف تیم ملی این کشور رفت که در اوج گرمای این کشور، به خاطر مجهز بودن ورزشگاه به سیستم خنک‌کننده، بازیکنان تیم ملی هنگام بازی بابت گرما مشکلی نداشتند منتهی حالا و در بدترین ساعت ممکن به وقت محلی(17.30) تیم ملی باید اولین بازی‌اش را برگزار کنند و این سوال به وجود می آید که واقعا ملاک کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بحرین به عنوان میزبانی این مسابقات چه چیزی بوده است.

7655