انگیزه مشترک سردار و کریم مقابل هنگ کنگ (عکس)

انگیزه مشترک سردار و کریم مقابل هنگ کنگ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجمان تیم ملی با آمادگی روحی و روانی بالا در انتظار شروع دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران امروز از ساعت 19 اولین بازی خود در دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2022 از گروه سوم را مقابل هنگ کنگ انجام خواهد داد. ملی پوشان فوتبال ایران که در بازی رفت با دو گل هنگ کنگ را شکست داده بودند، با توجه به شرایط جدول، هیچ هدفی جز پیروزی را در بازی امروز دنبال نخواهند کرد.

 تیم ملی با داشتن مهاجمان سرشناس و گلزنی که تک تک شان فصل موفقی در عرصه باشگاهی داشته اند، پای به زمین خواهد گذاشت. دست اسکوچیچ در خط حمله از با توجه به حضور این نفرات بسیار باز است و آرایش های گوناگونی را می تواند در این بخش پیاده کند.

کریم انصاری فرد و سردار آزمون که زننده گل های تیم ملی در بازی رفت مقابل هنگ کنگ بودند طی روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و آماده هستند تا بتوانند گلزنی خود را مقابل این تیم در بازی برگشت هم تکرار کنند.

 کریم انصاری فرد به عنوان یکی از باسابقه ترین بازیکنان حال حاضر تیم ملی تا کنون در 83 بازی ملی حضور داشته و موفق به زدن 27 گل شده است. سردار آزمون نیز  در 52 تجربه ملی توانسته 34 گل بزند.

۴۱۵۴