عکس/ پرش حیرت‌انگیز کالورت لوین در بازی تیم ملی انگلیس

عکس/ پرش حیرت‌انگیز کالورت لوین در بازی تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی – در جریان دیدار شب گذشته تیم ملی انگلیس مقابل اتریش کالورت لوین پرشی حیرت‌انگیز انجام داد که مورد توجه هواداران قرار گرفته.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته انگلیسی‌ها در دیداری دوستانه توانستند ۱-۰ تیم اتریش را شکست دهند. تک گل انگلیسی‌ها در این دیدار را ساکا، بازیکن آرسنال در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند. در این دیدار یک اتفاق جالب افتاد. در یک صحنه دومینیک کالورت لوین، مهاجم تیم اورتون که در تیم ملی هم ایفای وظیفه می‌‌کند و به عنوان بازیکن تعویضی جای هری کین وارد بازی شد روی سر دراگوویچ، بازیکن اتریش پرید که داور این صحنه را خطا تشخیص و به کالورت لوین کارت زرد داد. 

عکس/ پرش حیرت‌انگیز کالورت لوین در بازی تیم ملی انگلیس

هرچند که بسیاری از فوتبال‌دوستان آن کارت زرد را بی‌دلیل و پرش کالورت لوین را طبیعی دانستند. مسئله اصلی اما خطا نبود، بلکه ارتفاع پرش کالورت لوین بود.
این بازیکن ۲۴ ساله آن‌قدر پرش بلندی داشت که زانوهایش مماس با سر بازیکن اتریش بود و به نظر می‌رسید این بازیکن رکورد پرش رونالدو (پرش معروف کریستیانو مقابل سمپدوریا) را شکسته است. هنوز کسی در فضای مجازی ارتفاع پرش کالورت لوین را اندازه‌گیری نکرده اما بسیاری به شوخی با او پرداخته‌اند و می‌گویند این بازیکن باید در مسابقات المپیک در رشته پرش شرکت کند!

1101