لوکاکو: در اینتر می‌مانم/ با سرمربی جدید صحبت کرده‌ام

لوکاکو: در اینتر می‌مانم/ با سرمربی جدید صحبت کرده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو در جدیدترین گفت و گوی خود از ماندن در اینتر و کار زیر نظر کونته در فصل گذشته گفته است.

به گزارش فوتبالی، لوکاکو در گفت و گو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی بلژیک گفته: در اینتر می‌مانم. با کسی که قرار شده سرمربی‌مان باشد از قبل صحبت کرده‌ام. شاید این مسئله را هنوز نباید عنوان می‌کردم. چالش قهرمانی در سری آ باز هم برای اینتر وجود دارد. از حضور در اینتر راضی‌ام.

مهاجم بلژیکی اینتر یکی از موفق‌ترین بازیکنان زیر نظر کونته بود و رمز این موفقیت را تکرار کردن تاکتیک‌ها و تمرینات کونته می‌داند. لوکاکو در ادامه افزود: به لطف کونته به سطح فعلی‌ام رسیده‌ام. او بارها یک مسئله را تکرار می‌کرد. تاکتیک‌ها را تکرار می‌کرد. در ابتدا مسئله فردی بود و ویدیوهای زیادی نشاهده می‌کردم تا از لحاظ تاکتیکی بهتر شوم‌. او همیشه انتقادات سازنده انجام می‌داد. به من سخت نمی‌گرفت تا من را بکشد بلکه سخت می‌گرفت تا عملکرد بهتری داشته باشم. اگر چنین کاری را هر روز انجام دهید، به عنوان کسی که تمام تمرکزش روی فوتبال است می‌گویم بازیکن بهتری شده‌ام. 

کونته امسال از جمع اینتری‌ها جدا شد. لوکاکو در این رابطه می‌گوید: زمانی که شنیدم کونته اینتر را ترک می‌کند اوضاع سخت شد زیرا ما یک گروه بودیم که تشنه موفقیت بود. کونته هم کسی بود که برای تیم تلاش زیادی می‌کرد. مانند یک چرخه بود و این چرخه متوقف شد.

۱۱۰۱