معارفه آنچلوتی در رئال مادرید؛ از امضای قرارداد تا هدیه ویژه پرز

معارفه آنچلوتی در رئال مادرید؛ از امضای قرارداد تا هدیه ویژه پرز

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید باشگاه رئال مادرید امروز معارفه شد و بدین ترتیب دوران جدید او به همراه مادریدی ها استارت خواهد خورد. او که بین سال های 2013 تا 2015 سرمربی رئال مادرید بود اکنون دومین دوره مربیگری اش رسما آغاز می شود. این دومین باری است که آنچلوتی در رئال مادرید معارفه می شود.

به گزارش فوتبالی، اما کارلو آنچلوتی ابتدا با فلورنتینو پرز پشت میز نشست و مقابل عکاسان قرارداد خود را امضا کرد. گفته شده که کارلو آنچلوتی به مدت سه فصل قرار است سرمربی رئال مادرید باشد و قرارداد اولیه او بدین صورت خواهد بود.

از سویی نکته جالب دیگری که وجود داشت این بود که تصویری که پشت سر آنچلوتی قرار داشت اما سانتیاگو برنابئوی جدید بود که به نظر می رسد فلورنتینو پرز علاقه بسیار زیادی به آن دارد. ورزشگاهی که در بازسازی است.

در ادامه پرز یک هدیه‌ی ویژه به آنچلوتی داد که این هدیه در واقع تندیس میدان سیبلس شهر مادرید بود. همان میدان مشهوری که رئالی ها پس از هر قهرمانی دور آن جمع می شوند و جشن می گیرند و بازیکنان تیم و خود کارلو آنچلوتی خاطرات خوشی از این میدان دارند. نکته جالب اینکه پرز برای دادن این هدیه به آنچلوتی، لوکیشن دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا یعنی دسیما را انتخاب کرد، همان جامی که آنچلوتی به دست آورده بود.

1470