واکنش هازارد به پیوستن آنچلوتی به رئال مادرید

واکنش هازارد به پیوستن آنچلوتی به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد وینگر بلژیکی رئال مادرید حمایت خود را از کارلو آنچلوتی سرمربی جدید رئال مادرید اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، در این هفته پس از اخبار و شایعات فراوان، کارلو آنچلوتی به سرمربیگری رئال مادرید منصوب و جایگزین زیدان روی نیمکت این تیم شد. ادن هازارد ستاره سابق چلسی در طول دوران حضور زیدان در رئال مادرید، رابطه صمیمانه‌ای با این سرمربی فرانسوی داشت، اما حالا فکر می‌کند که روزهای خوبی در انتظار او با سرمربیگری کارلو آنچلوتی است. 

به نقل از مارکا، ادن هازارد در فصل گذشته اصلا نتوانست انتظارات هواداران رئال مادرید را برآورده کند. او درباره حضور کارلتو روی نیمکت لوس بلانکوس گفت: "همه در رئال مادرید می‌دانند که آنچلوتی چه چیزهایی برای این باشگاه به ارمغان آورده است. او به همراه این گروه به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید و بسیاری از این بازیکنان را می‌شناسد. می‌دانیم که او مربی‌ای است که تجربه‌های فراوانی دارد. او شهر مادرید و هواداران را به خوبی می‌شناسد و فکر می‌کنم که می‌توانیم در کنار هم به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنیم."

هازارد در ادامه افزود: "شخصا کارلتو را نمی‌شناسم، اما بنابر چیزهایی که شنیدم او انسان بسیار خوبی است و ذهنش فقط درگیر برنده شدن است و این همان چیزی است که ما می‌خواهیم. ما فرصت کار کردن کنار هم دیگر را خواهیم داشت و این خبر خوبی برای من است."

4416