گفت و گوی بنزما با امباپه در خصوص پیوستن به رئال مادرید

گفت و گوی بنزما با امباپه در خصوص پیوستن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در حال راضی کردن کیلیان امباپه سوپراستار پاری سن ژرمن برای انتقال به رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی، بعد از شش سال غیبت، کریم بنزما بار دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت شد و به احتمال فراوان در یورو 2020 شاهد زوج کریم بنزما و کیلیان امباپه در نوک خط حمله فرانسه خواهیم بود. خروس‌ها امشب در دیداری دوستانه به مصاف ولز خواهند رفت و باید دید که دیدیه دشان از چه ترکیبی استفاده خواهد کرد. 

به نقل از مارکا، تصاویری از تمرینات تیم ملی فرانسه منتشر شده و در این تصاویر رابطه نزدیک امباپه و بنزما کاملا مشهود است. حال اکیپ فرانسه مدعی است که بنزما بیش از یک بار با امباپه در خصوص پیوستن به سانتیاگو برنابئو صحبت کرده است. بنزما در کنفرانس مطبوعاتی به تمجید از کیلیان امباپه پرداخت و اذعان کرد که دوست دارد در یک تیم باشگاهی نیز در کنار او بازی کند. 

"در رئال مادرید از امباپه به خوبی استقبال خواهیم کرد. او کیفیت زیادی دارد و می‌تواند در رئال مادرید بدرخشد. من در تمرینات با او تک ضرب بازی کردم. او سرعت زیاد، استعداد فراوان و هوش گلزنی زیادی دارد."

امباپه هم در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که قصد بازی کردن با بنزما را دارد و به نظر می‌رسد که رابطه خوب این دو نفر می‌تواند حامل خبر خوشی برای هواداران رئال مادرید باشد.

4416