آنچلوتی: در خصوص راموس با مدیران صحبت خواهم کرد/ عاشق رونالدو هستم

آنچلوتی: در خصوص راموس با مدیران صحبت خواهم کرد/ عاشق رونالدو هستم

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی جدید رئال مادرید درباره مسائل اخیر صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام کارلو آنچلوتی سرمربی فصل پیش اورتون به عنوان جانشین زین الدین زیدان در رئال مادرید معرفی شد تا قضیه سرمربی لوس بلانکوس پیش از شروع یورو 2020 به طور کلی تمام شود. 

این دومین دوره آنچلوتی در رئال مادرید است. پیش از این او در سال 2014 موفق شد به همراه رئال مادرید برای دهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، اما در نهایت در پایان فصل بعد آن اخراج شد.

آنچلوتی درباره وضعیت راموس گفت: "من به تازگی به اینجا آمدم و باید در چند روز آینده درباره راموس با باشگاه صحبت کنم. من همچنان بازیکنانی همچون گرت بیل، ایسکو و مارسلو را دوست دارم و به نظرم آن‌ها هنوز می‌توانند شایستگی پوشیدن پیراهن این باشگاه را داشته باشند. سرخیو راموس بازیکن بسیار مهمی است. می‌دانم که صحبت‌های زیادی پیرامون آینده این بازیکن است، اما از جزئیات بی خبرم."

آنچلوتی در مورد کریستیانو رونالدو هم گفت: "هنوز رابطه بسیار خوبی با کریستیانو دارم. او را خیلی دوست دارم. اما صحبت کردن راجع به بازیکنی که تحت قرارداد یوونتوس است، درست نیست. ادن هازارد؟ او بازیکنی در سطح کلاس جهانی است. او توانایی‌هایش را نشان خواهد داد. بیل و هازارد می‌توانند بازیکنان ارزشمندی برای ما باشند."

4416