شهرداری آستارا 2 - پارس جنوبی یک/ بازگشت قهرمان نیم فصل به مسیر پیروزی

شهرداری آستارا 2 - پارس جنوبی یک/ بازگشت قهرمان نیم فصل به مسیر پیروزی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال آستارا که این روزها با خبر بازگشت پایان رافت مواجه شده، موفق به شکست شاگردان محمد نصرتی شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رقابت های لیگ دسته اول در چارچوب هفته 27 ام عصر امروز با برگزاری 4 دیدار دیگر در شهرهای مختلف پیگیری می شود و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال شهرداری آستارا قهرمان نیم فصل اول مسابقات که شروع مصیبت باری در نیم فصل دوم با جدایی پایان رفت و برخی ستاره هایش داشت، مقابل پارس جنوبی جم صف آرایی کرد که طی هفته های گذشته به دلیل مشکلات مالی روزهای دشواری را سپری کرده بود و امروز درنهایت بخشی از مطالبات آنها پیش از بازی با اعتصابی که در باشگاه شکل گرفته بود، پرداخت شد.

در این مسابقه ابتدا تیم فوتبال پارس جنوبی جم بود که با گل کیانوش میرزایی از حریف خود پیش افتاد ولی این پیروزی فقط 45 دقیقه دوام پیدا کرد و در روزی که یاشین سزاوار کاپیتان آبی هاپوشان آستارایی هدایت تیم را برعهده داشت، دو گل از رضا فخری در دقیقه 58 که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و یک گل از جواد آقایی پور در دقیقه 73 حساب کار را به سود میزبان تغییر داد تا شاگردان پایان رفت که در نیم فصل دوم مسابقات تنها 2 تساوی به دست آورده بودند، حالا و در شرایطی که رفته رفته به منطقه سقوط نزدیک می شدند، 35 امتیازی شوند و به شرایط خودشان در جدول رده بندی سامان ببخشند.

در سوی دیگر این میدان اما تیم پارس جنوبی جم که می توانست با کسب یک پیروزی ارزشمند 42 امتیازی شود، در امتیاز 39 باقی ماند تا شانس های صعودش در فاصله 7 هفته مانده به پایان رقابت ها کم شود.

در پایان هفته 27 ام برای این دو تیم، شهرداری با 35 امتیاز به رتبه یازدهم صعود کرد و پارس جنوبی جم با 39 امتیاز نتوانست به رتبه ای بهتر از نهمی دست پیدا کند.

با این حال نکته بسیار مهم در رقابت های این فصل فشردگی بیش از حد جدول رده بندی و فاصله 6 امتیازی تیم های اول و نهم جدول است که تمامی تیم ها را به هفته های آینده امیدوار می کند.

7474