مربی بحرین: می خواهیم همه رقیبان را شکست دهیم

مربی بحرین: می خواهیم همه رقیبان را شکست دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- هلیو سوزا مربی پرتغالی تیم ملی بحرین بر اهمیت سه مسابقه باقی مانده برای این تیم در مسابقات مقدماتی جام جهانی تأکید کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، با از سرگیری رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023، فردا و پس از بازی ایران با هنگ کنگ، تیم های ملی بحرین و کامبوج نیز از ساعت 21 به وقت تهران به مصاف هم می روند.

هلیو سوزا سرمربی پرتغالی تیم ملی بحرین در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت: داشتن تمرکز جداگانه بر روی هر مسابقه، امر مهمی است. ما برای کسب نتیجه لازم و شکست دادن تمامی رقبا در این بازی ها خوش بین هستیم. ضمن اینکه دیدار شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه رئیس شورای عالی جوانان و ورزش بحرین از جلسه تمرین تیم در یک لحظه مهم انجام شد چرا که این امر باعث تحریک بازیکنان گردیده و این اتفاق نشان دهنده پشتیبانی عالی از تیم ملی بحرین است.

سوزا گفت: مراحل آماده سازی تیم برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی به خوبی انجام شد. ما دو بازی دوستانه خوب از جمله بازی با اوکراین که با تساوی یک – یک به پایان رسید را برگزار کردیم که برای تکمیل مراحل آماده سازی تیم عالی بود.

وی در مورد عدم حضور هواداران در ورزشگاه نیز گفت: تیم بحرینی از حمایت بسیار خوب طرفداران خود برخوردار است که بدون شک از پشت صفحه نمایش و تلویزیون از تیم ملی حمایت خواهند کرد.

علی مدن ستاره تیم ملی بحرین که او نیز در این نشست خبری حاضر بود، گفت: این تیم از حمایت گسترده مسئولان و هواداران برخوردار است و این یک انگیزه مهم برای بازیکنان است تا بتوانند بهترین سطح فنی خود را ارائه دهند تا به نتایج مثبت برسند.

وی تأکید کرد: ما برای بازی در برابر همتای کامبوجی به آمادگی کامل رسیده ایم که البته بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت. بازیکنان برای دستیابی به نتیجه لازم باید تمرکز کرده و بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. تمرکز در بازی با کامبوج ضروری است و ما برای کسب 9 امتیاز در 3 بازی باقیمانده وارد زمین می شویم.

7474