علیپور و انتظاری که در پرسپولیس برآورده نشد

علیپور و انتظاری که در پرسپولیس برآورده نشد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم فصل گذشته قرمزها معتقد است که مدیران باشگاه پرسپولیس نتوانستند در مذاکرات انتظارات او را برآورده کنند.

به گزارش فوتبالی، علی علیپور به مانند مهدی طارمی تصمیم گرفت فوتبالش را در لیگ پرتغال ادامه دهد و اگر چه اولین فصل حضور او در فوتبال پرتغال، آنطور که این بازیکن انتظار داشت برایش پیش نرفت اما مهاجم ماریتیمو امیدوار است فصل بعد روزهای خوبی را در لیگ پرتغال تجربه کند.

علیپور در شرایطی راهی ماریتیمو شد که رسول‌پناه سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس مدعی شده بود او قبل از اتمام قراردادش با پرسپولیس، با تیم جدیدش قرارداد بسته است. ادعایی که مهاجم ماریتیمو در مصاحبه امروزش با خبرورزشی آن را تکذیب کرده و گفته است: مگر می‌شود بازیکن یک تیم باشید و با تیمی‌دیگر آن هم اروپایی قرارداد ببندید؟ البته کتمان نمی‌کنم با توجه به اینکه بازیکن آزاد بودم مذاکراتی با تیم‌های خارجی داشتم اما باز هم اولویت من پرسپولیس بود.

علیپور در بخش دیگری از این مصاحبه به نکته مهمی اشاره کرده است. اینکه اگر چه او به دنبال لژیونر شدن بود اما اگر پرسپولیس با خواسته‌‌های مالی او موافقت می‌کرد، این بازیکن در تیم یحیی گل‌محمدی به فوتبالش ادامه می‌داد. او انتظار داشت که رفتار بهتری با او صورت بگیرد اما از دید او این اتفاق رخ نداد تا مهاجم قرمزها تصمی به جدایی از تیم محبوبش بگیرد.

اودرباره دریافتی‌اش از پرسپولیس در طول 6 فصل حضورش در این تیم گفته است: علی علیپور وقتی به عنوان بازیکن آزاد از پرسپولیس جدا شد آدم بد قصه شد. من سال اول حضورم در پرسپولیس ۸۰ میلیون تومان، سال دوم ۱۸۰ میلیون تومان، سال سوم ۳۰۰ میلیون تومان، سال چهارم ۵۰۰ میلیون تومان، سال پنجم یک میلیارد تومان و سال ششم یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قرارداد بستم.

7655