سیف‌الله‌پور: مالک نساجی دوست ندارد تیمش را واگذار کند اما به حمایت نیاز دارد

سیف‌الله‌پور: مالک نساجی دوست ندارد تیمش را واگذار کند اما به حمایت نیاز دارد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه نساجی می‌گوید مالک این باشگاه به هیچ عنوان دوست ندارد این تیم را واگذار کند و با تمام وجود هزینه می‌کند اما دوست دارد از این تیم حمایت شود.

به گزارش فوتبالی، ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه نساجی پس از دیدار امروز (چهارشنبه) با عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با این دیدار اظهار کرد: با آقای عزیزی خادم صحبت‌هایی داشتیم و امیدواریم هر چه زودتر وضعیت رای‌های کمیته استیناف اعلام شود. اکنون بازی‌ها تعطیل است و امیدوارم کمیته استیناف هم به شکایت ما از محمود فکری رسیدگی کند. رای توسط کمیته تعیین وضعیت داده شده و امیدواریم رای کمیته استیناف هم به زودی صادر شود. مبلغ طلب ما از فکری نزدیک ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است و فکری در ابتدای قراردادش یک مبلغی را از ما دریافت کرد که آن نیز لحاظ نشده است.

او همچنین درباره رای بازی سایپا و پیکان گفت: ما به دلیل این‌که ذی‌ نفع هستیم نمی‌توانیم پیگیری کنیم اما امیدواریم وضعیت این رای تا قبل از آغاز دوباره مسابقات مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره اردوی نساجی در ترکیه گفت: با حمایت مالک باشگاه تیم‌مان سه روزی است که در اردوی ترکیه و در دنس که ۱۰۰ کیلومتری استانبول است، حضور دارد و خداراشکر تیم دارد در یک کمپ تمرین می‌کنند و بعد از این اردوی ۹ روزه ان‌شاءالله دو بازی دوستانه مقابل سپاهان و گل گهر انجام خواهیم داد تا به آمادگی نزدیک شویم.

او در پاسخ به این سوال که مشکلات باشگاه‌های خصوصی در ایران گفت: باشگاه‌های خصوصی دارند در این وضعیت گرانی از جیب خودشان خرج می‌کنند و مثلا همین سفر ترکیه ۲ میلیارد تومان هزینه برای ما خواهد داشت اما باشگاه‌های دولتی این مشکلات را ندارند و به راحتی پول را از دولت می‌گیرند و هزینه می‌کنند.

سیف‌الله‌پور ادامه داد: کسی نیست تیم ما را که نماینده ۳ استان کشور است حمایت کند و اکنون صحبت‌هایی وجود دارد که زنوزی تراکتور را واگذار کند اما مالک ما به هیچ عنوان دوست ندارد این تیم را واگذار کند و با تمام وجودش دارد برای این تیم هزینه می‌کند و دوست دارد این تیم حمایت شود. اگر تراکتور هم واگذار شود تنها تیم خصوصی لیگ برتر، باشگاه ما خواهد بود.

او در رابطه با  تغییر چمن ورزشگاه شهید وطنی گفت: امروز صبح با مدیرکل ورزش استان مازندران صحبت کردم و آن‌ها عنوان کردند که نمی‌توانند تامین و نگهداری چمن طبیعی را انجام دهند اما قرار است یک چمن مصنوعی ایده‌آل و در سطح بالا برای این ورزشگاه فراهم شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به این سوال که چرا نمی‌توانند چمن طبیعی را نگه داری کنند؟ گفت: هزینه این نگهداری ماهانه نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود و دوستان هم دچار مشکل هستند. به دلایلی این تامین و نگه داری سخت است اما ما باز هم پذیرفتیم که اگر چمن ایده‌آل مصنوعی هم باشد می‌پذیریم. البته اگر خاطرتان باشد بعد از بازی با ذوب‌آهن آقای نوبخت گفت سه ماهه چمن طبیعی را فراهم می‌کنیم و سکوها را هم می‌سازیم اما یک سال گذشته و هیچ اتفاقی رخ نداده است. این کار را نکردند و اکنون هم معلوم نیست بودجه‌اش کجا رفته است. بعد از پایان بازی‌ها دو ماه زمان وجود دارد که زمین چمن را آماده کنند و امیدوارم این کار انجام شود.

7474