گرمای منامه روی اعصاب ملی پوشان/ چرا فدراسیون فوتبال به ساعت بازیها اعتراض نمی کند؟

گرمای منامه روی اعصاب ملی پوشان/ چرا فدراسیون فوتبال به ساعت بازیها اعتراض نمی کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- گرمای هوا در منامه یکی از مشکلات تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ایران باید در دور دوم رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر چهار دیدار باقیمانده خود را در فاصله روزهای 13 تا 25 خردادماه در بحرین به انجام برساند.

شاگردان دراگان اسکوچیچ برای آمادگی هر چه بیشتر و عادت کردن به آب و هوای گرم بحرین، اردویی را در جزیره کیش برگزار کردند تا هنگام رسیدن به منامه مشکلی نداشته باشند اما از اردوی تیم ملی در بحرین خبر می‌رسد که گرمای بیش از حد هوا در پایتخت بحرین، اسکوچیچ و شاگردانش را کلافه کرده است. البته احسان حاج صفی در گفت و گویی خبر داده بود که هوا عالی است اما حسین شریفی سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال، امروز خبر داده بود که هوا از امروز بسیار گرمتر از روزهای قبل شده است. 

از بدشانسی تیم ملی، دو بازی از چهار بازی تیم ملی، ساعت 17.30 به وقت محلی برگزار خواهد شد و شاگردان اسکوچیچ باید در یک هوای بسیار شرجی و گرمای کشنده، به مصاف حریفانشان بروند و همین موضوع می‌تواند کار تیم ملی را سخت تر هم بکند. تا این لحظه فدراسیون فوتبال به ساعت برگزاری بازیها اعتراض نکرده است و دلیل این عدم اعتراض هم مشخص نیست اما به نظر باید فدراسیون فوتبال به ساعت برگزاری بازیها و حتی تستهای کرونای پشت سر همی که از بازیکنان و کاروان گرفته می شود، اعتراض کند. کاروان تیم ملی واکسن تزریق کرده اند و انتظار این بود که این همه تست کرونا گرفته نشود. 

فعلا ایران با 6 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود در رده سوم قرار دارد و برای صعود بدون حرف و حدیث به عنوان تیم اول، باید هر چهار بازی‌اش را ببرد. تیم ملی، فردا در اولین بازی‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت.

7655