تکلیف سرمربی بارسلونا در فصل آینده مشخص شد

تکلیف سرمربی بارسلونا در فصل آینده مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رادیو سر کاتالونیا گزارش داده است که رونالد کومان فصل آینده سرمربی بارسلونا خواهد بود و تیم کاتالان تا روز جمعه به صورت رسمی این خبر را اعلام می کند.

به گزارش فوتبالی، لاپورتا نتوانست گزینه ای را برای جانشینی مربی هلندی پیدا کند و تلاش های دو هفته ای وی بی نتیجه بود و بدین ترتیب کومان که فصل را با قهرمانی جام حذفی به اتمام رساند تا پایان قراردادش یعنی تا سال 2022 در نیوکمپ بماند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا قرارداد کومان تا همین زمان فعلی یعنی تا 2022 پایدار خواهد بود یا این که لاپورتا تصمیم می گیرد که قراردادش را برای یک فصل بیشتر یعنی تا 2023 تمدید کند.

لاپورتا در مراسم های معارفه آگوئرو و اریک گارسیا تلویحا تائید کرده بود که شانس ماندن کومان در این تیم زیاد است. لاپورتا البته در نظر دارد که از کومان بخواهد که از سیستم 3-3-4 استفاده کند و قید سیستم تدافعی و بازی کردن با پنج مدافع را بزند. مدیر بارسا انتظار نمایشی هجومی از تیمش  را دارد. لاپورتا از کومان خواسته تا برای سبک بازی تیمش از تیم زنان الگو بگیرد و سبکی هجومی را الگوی کارش قرار بدهد. بارسا در بخش زیادی از فصل گذشته با پنج مدافع بازی می کرد که مورد پسند لاپورتا و بسیاری از هواداران بارسلونا نبود.

4125