مشکلات شدید تیم بکام؛ اینتر میامی در بحران

مشکلات شدید تیم بکام؛ اینتر میامی در بحران

پایگاه خبری فوتبالی - ساختن یک تیم فوتبال موفق مشکل است به خصوص وقتی که قرار باشد همه چیز را از صفر آغاز کنی. دیوید بکام بازیکن اسبق منچستریونایتد شاید بهتر از هر کسی این را بداند. بکام در سال 2013 با اتمام قراردادش با لس آنجلس گالکسی کفش هایش را آویخت و بعد از آن تصمیم گرفت که با 20 میلیون یورو تیمی را در لیگ آمریکا بخرد. بکام شهر میامی را برای شروع پروژه فوتبالی جدیدش آغاز کرد و تیم اینتر میامی بالاخره فصل گذشته شروع به کار کرد اما حقیقت این است که این تیم پس از 35 بازی رسمی هنوز نتوانسته در سطح توقعات و انتظارات ظاهر شود.

به گزارش فوتبالی، دیگو آلونسو در اولین فصل تاریخ اینتر میامی هدایت این تیم را به عهده داشت اما پس از یک سال برکنار شد. اینتر میامی فصل را در رده دهم به پایان رساند و بدین ترتیب مربی اروگوئه ای برکنار شد. گونزالو هیگواین و ماتوئیدی دو بازیکن اسبق یوونتوس به عنوان خریدهای کهکشانی راهی اینتر میامی شدند اما عملکرد آنها در سطح انتظارات نبوده است. ال پیپیتا در  اولین فصلش در اینتر میامی در 9 بازی فقط یک گل زد که آمار جالبی نبود.

فیل نویل برای جانشینی آلونسو انتخاب شد اما اسطوره منچستریونایتد عملکرد جالبی نداشته است. هیگواین در شروع فصل دومش با ثبت چهار گل و یک پاس گل در هفت بازی درخشید اما اینتر میامی در هشت بازی آغازین فصلش فقط دو برد، دو تساوی داشته و با چهار شکست عملکرد جالبی نداشته است. آنها فعلا از میان چهارده تیم در رتبه یازدهم جدول قرار گرفته اند. از سویی اینتر میامی به خاطر تخلف در خرید ماتوئیدی باید 1.5 میلیون یورو جریمه بپردازد پل مک دونو مدیر ورزشی سابق اینتر میامی نیز دو سال محروم شده است.

عملکرد ضعیف اینتر میامی باعث شده تا هواداران از فیل نویل به شدت دلخور باشند.  هواداران که بالاخره اجازه ورود به ورزشگاه ها با صد در صد گنجایش را پیدا کرده اند انتقادها را آغاز کرده اند و اخراج فیل نویل دور از انتظار نیست.

4125