دوئل 6 امتیازی برای بقا در لیگ یک

دوئل 6 امتیازی برای بقا در لیگ یک

پایگاه خبری فوبالی- دو تیم حاضر در منطقه خطر لیگ یک، امشب در دیداری رو در رو به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا مصافی حساس را برگزار کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از  ورزش سه،پس از شکست روز گذشته چوکا تالش مقابل فجرسپاسی شیراز، حالا تیم‌های قشقایی و نود ارومیه امشب در دیداری مستقیم در ادامه دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ یک، به مصاف یکدیگر می‌روند؛ قشقایی با 30 امتیاز در جایگاه پانزدهم است و نود ارومیه نیز با 23 امتیاز در جایگاه هفدهم جدول قرار دارد.

 زردپوشان قشقایی در دو هفته گذشته توانسته‌اند مقابل دو تیم مدعی مس کرمان و استقلال خوزستان، 6 امتیاز ارزشمند را به دست آورند و حاشیه امنی برای خود تا منطقه قرمز جدول ایجاد کنند؛ حالا شاگردان هرمزی امشب با پیروزی مقابل نود ارومیه این فرصت را دارند تا چهار پله در جدول صعود کنند و فاصله خود با منطقه قرمز را بیشتر کنند.

 از سوی دیگر، نود ارومیه هم با شکست قشقایی شیراز این شانس را دارد تا فاصله خود با منطقه امن جدول را به چهار امتیاز برساند و امیدوار به آن باشد تا در هفت هفته باقیمانده رقابت‌های لیگ یک، با ادامه روند پیروزی‌ها از منطقه سقوط فرار کند؛ جدال امشب نود و قشقایی، اولین تجربه حضور علی لطیفی روی نیمکت نود ارومیه است و باید دید با حضور او چه تغییری در روند نتیجه‌گیری نودی‌ها شکل خواهد گرفت.

۴۱۵۴