فداکاری بزرگ آگوئرو: کاهش 74 درصدی دستمزدش در بارسلونا

فداکاری بزرگ آگوئرو: کاهش 74 درصدی دستمزدش در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - موندودپورتیوو گزارش داده است که سرجیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی در بارسلونا سالی 17 میلیون یورو کمتر از دوران حضورش در سیتی دستمزد می گیرد.

به گزارش فوتبالی، خرید جدید بارسلونا در منچسترسیتی سالی 23 میلیون یورو دستمزد می گرفت اما حالا در نیوکمپ فقط سالانه شش میلیون یورو دریافت می کند. آگوئرو پذیرفت که دستمزد خود را 74 درصد کاهش بدهد تا به بارسا ملحق شود. البته در قرارداد وی پاداشی بر اساس تعداد بازیها و گلها وجود دارد و ممکن است که این مبلغ تا حدودی افزایش پیدا کند.

انتقال آگوئرو به بارسلونا در دوران تبلیغات انتخاباتی صورت گرفت چرا که هر سه نامزد ریاست بارسلونا مستقیما با وکلای این بازیکن در تماس بودند و لاپورتا با توجه به اراده خود بازیکن انتقال را نهایی کرد و این بازیکن حتی پذیرفت که در ابتدا نیمکت نشین باشد. انگیزه پوشیدن پیراهن بارسلونا و بازی کردن در کنار مسی باعث شد تا آگوئرو با یک چهارم دستمزدش در سیتی راهی نیوکمپ شود. حالا آگوئرو به اردوی تیم ملی آرژآنتین برای حضور در کوپا آمه ریکا ملحق شده است و در آن جا هم کنار مسی بازی می کند و بعد از آن در نیوکمپ کنار همدیگر بازی خواهند کرد.

4125