5 میلیارد به رقم توسعه امکانات کمپ تیم ملی در کیش اضافه شد

5 میلیارد به رقم توسعه امکانات کمپ تیم ملی در کیش اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون کمک 25 میلیارد تومانی وزرات ورزش و جوانان برای تکمیل کمپ تیم های ملی در جزیره کیش را اتفاقی خوشایند برای فوتبال ایران دانست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، پس از نشست رئیس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان در جزیره کیش و قول مساعد سلطانی فر به مبلغ 20 میلیارد تومان به دلیل تجهیز و تکمیل امکانات کمپ تیم های ملی در جزیره کیش، مقرر شد تا مبلغ ۲۵ میلیارد تومان در راستای توسعه و برگزاری اردوهای تیم های ملی و برگزاری مسابقات بین المللی استفاده شود. روز گذشته عزیزی خادم جلسه ای را با مسعود سلطانی فر در این خصوص برگزار کرده و اعلام کرد که حمایت های بیش از پیش وزیر ورزش در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای تشکر دارد.

شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون گفت: روز گذشته نشستی را با سلطانی فر در خصوص توسعه و تجهیز امکانات در جزیره کیش برگزار کردیم که دستوری مبنی بر اختصاص مبلغ 25 میلیارد تومان به جهت توسعه و تکمیل امکانات کمپ تیم های ملی، برگزاری اردوهای تدارکاتی و انجام مسابقات بین المللی در کیش صادر کرد. در واقع حمایت های بیش از پیش وزیر ورزش در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای قدردانی دارد.

وی افزود: وزیر ورزش با درخواست ما با مبلغ 20 میلیارد تومان موافقت کرد اما در نشستی که روز گذشته برگزار شد، به 25 میلیارد تومان افزایش یافت تا از ردیف تملک دارایی سال 1400 پرداخت شود. قرار شد مبلغ مناسبی در سال آینده از همین محل به فدراسیون به جهت توسعه این رشته و تامین امکانات در کمپ کیش اختصاص داده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با سایت این فدراسیون تاکید کرد: نگاه حمایتی مسئولین ورزش از فوتبال اتفاق بسیار خوبی است که رخ داده و خوشحالم که وزیر در کنار دیگر مسئولین از این رشته حمایت می کنند و ما را در جهت توسعه و رشد فوتبال و در اختیار گذاشتن بهترین شرایط برای تیم های ملی همراهی می کنند. فوتبال نیاز مبرمی به همگرایی و همراهی مسئولین و جامعه فوتبال داشته که خوشبختانه شاهد این همدلی هستیم و امیدوارم حمایتهای بیش از پیش مسئولان ادامه داشته باشد تا با پشت سر گذاشتن مشکلات، در مسیر رشد و توسعه قرار بگیریم و فوتبال را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

۴۱۵۴