دو ساعت تا قهرمانی بزرگ در خوزستان

دو ساعت تا قهرمانی بزرگ در خوزستان

پایگاه خبری فوتبالی- از دقایقی قبل سوت هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان دمیده شده است و دو تیم شانس قهرمانی دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از  ورزش سه، پس از 6 ماه رقابت تنگاتنگ تیم‌ها برای رسیدن به جام قهرمانی در دو مرحله رقابت لیگ برتر فوتسال زنان، از دقایقی پیش رقابت‌های پایانی مرحله نهایی با انجام دو مسابقه در استان خوزستان آغاز شده است؛ سایپا تهران در اهواز میهمان ملی‌حفاری اهواز است و در آبادان پالایش نفت از هیات فوتبال خراسان رضوی میزبانی می‌کند.

 سایپا با 12 امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتسال زنان است و با پیروزی در مقابل ملی‌حفاری می‌تواند امروز در اهواز جشن قهرمانی بگیرد؛ دیگر تیمی که امروز شانس قهرمانی دارد، پالایش نفت آبادان است. آن‌ها با 10 امتیاز اگر موفق به پیروزی مقابل حریف مشهدی شوند و در بازی همزمان، سایپا ناکام در کسب برد بماند، نفتی‌ها جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.

 سازمان لیگ فوتسال با توجه به شانس قهرمانی دو تیم سایپا و پالایش نفت، هم در اهواز و هم در آبادان جام قهرمانی نصب کرده و باید دید سرانجام فرزانه توسلی کاپیتان نارنجی‌پوشان سایپا  ظهر امروز جام قهرمانی را بالای سر می‌برد یا سهیلا ملمولی کاپیتان نفتی‌هاست که در آبادان این جام را بالای سر خواهد برد.

۴۱۵۴