ادعای سایت گل: خرید جدید بارسلونا امروز رونمایی می‌شود

ادعای سایت گل: خرید جدید بارسلونا امروز رونمایی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه گل نوشته امرسون امروز رسما به بارسلونا می‌پیوندد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا هفته شلوغی می‌گذراند و در این هفته تا این لحظه ۲ خرید مهم داشته. ابتدا امضای قرارداد با آگوئرو رسما اعلام شد و سپس اریک گارسیا با بارسلونا قرارداد امضا کرد. حالا هم خبر رسیده مراحل انتقال امرسون به بارسلونا به پایان رسیده و این بازیکن با امضای قراردادی ۹ میلیون یورویی به بارسا می‌پیوندد.

امرسون که در مالکیت تیم اتلتیکو مینیه‌رو برزیل بوده قراردادی ۲ جانبه با بتیس و بارسلونا بسته بود. قرار شد او ابتدا ۲ فصل در بتیس حضور پیدا کند و پس از آن به بارسلونا بپیوندد و با امضای قراردادی ۹ میلیون یورویی بازیکن بارسلونا شود. در این حین البته تیم‌‌های دیگری هم خواهان او بودند. به طور مثال پاری سن ژرمن می‌خواست امرسون را جذب کند اما بتیس به چنین انتقالی رضایت نداد. از دیگر تیم‌های خواهان  امرسون می‌توان به آرسنال، ناپولی و میلان اشاره کرد.

خود بتیس هم البته می‌تواند با پرداخت ۹ میلیون یورو امرسون را به صورت دائم جذب کند اما به دلیل مشکلات اقتصادی دوران کرونا آن‌ها توانایی پرداخت این مبلغ را ندارد. جالا باید دید طبق خبر سایت گل امروز انتقال این مدافع ۹ میلیونی اعلام می‌شود یا خیر.

1101