آنچلوتی مقابل بارسلونا و اتلتیکو مادرید چه آماری دارد؟

آنچلوتی مقابل بارسلونا و اتلتیکو مادرید چه آماری دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید انتخاب شد. او جایگزین زین الدین زیدان شد و اکنون دومین دوره حضور خود در رئال مادرید را استارت خواهد زد. آنچلوتی یک بار بین سال های 2013 تا 2015 هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت و اکنون دوباره سرمربی رئال مادرید شده است.

به گزارش فوتبالی، دو رقیب اصلی رئال مادرید در لالیگا، اتلتیکو مادرید و بارسلونا هستند و جالب اینکه زیدان در فصل اخیر در لالیگا حتی یک باخت هم مقابل این تیم ها نداشت اما در نهایت نتوانست لالیگا را ببرد و اتلتیکو مادرید قهرمان شد.

اما کارلو آنچلوتی در دو فصل 2013/14 و 2014/15 که در رئال مادرید حاضر بود، 13 بار مقابل اتلتیکو مادرید قرار گرفت و در نهایت 4 بار این تیم را برد و 4 بار با آن مساوی کرد و 5 بار باخت. اتلتیکو مادرید در آن دوران به عنوان گربه سیاه رئال مادرید آنچلوتی شناخته می شد. رئال مقابل اتلتیکو در آن مدت 16 گل زد و 16 گل خورد و تفاضل گل صفر را به دست آورد و 4 بار هم کلین شیت کرد.

مقابل بارسلونا و در ال کلاسیکو ها، رئال مادرید کارلو آنچلوتی 5 بازی انجام داد و 2 برد به دست آورد و 3 تا را باخت. تیم آنچلوتی نتوانست مقابل بارسلونا کلین شیت کند و در هر دو فصل حضور آنچلوتی در رئال مادرید، مادریدی ها در لالیگا پایین تر از بارسا قرار گرفتند.

1470