رعایت جدی پروتکل های بهداشتی در منامه/ تیم ملی پس از تست پی سی آر، ۱۰ ساعت قرنطینه بود!

رعایت جدی پروتکل های بهداشتی در منامه/ تیم ملی پس از تست پی سی آر، ۱۰ ساعت قرنطینه بود!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال ایران پس از اینکه با پروازی اختصاصی از کیش به منامه رسید در یک اتفاق عجیب به قرنطینه رفت و این اتفاق در حالی افتاد که فدراسیون فوتبال چنین ماجرایی را پیش بینی نمی کرد.

به گزارش فوتبالی، به محض ورود تیم ملی تمامی اعضای کاروان تست کرونا دادند و سپس به اتاق های جدا گانه فرستاده شدند تا پاسخ تست ها بیاید و ۱۰ ساعت در قرنطینه بودند. البته فدراسیون فوتبال به بحرینی ها اعلام کرده بود که بازیکنان و کادر در تهران و کیش تست کرونا داده اند و واکسن هم زده اند اما بحرینی ها زیر بار نرفتند و گفتند پروتکل های بحرین و دستورات ای اف سی باید مو به مو اجرا شود.

 پس از منفی شدن همه نمونه های گرفته شده باز هم ای اف سی به ملی پوشان و اعضای کاروان تیم ملی ایران اعلام کرده نمی توانند از هتل محل اقامت خارج شوند.

تیم ملی برای رفت و آمد از دو اتوبوس مجزا استفاده می کند و حتی خروج از اتاق ها، غیر از زمان رفتن برای تمرین با محدودیت مواجه است.

یکی از دلایلی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گرفتن حق میزبانی از ایران آورده بود  ناتوانی ایران در رعایت تمام و کمال پروتکل های بهداشتی و عدم واکسیناسیون بودروتکل های ماجراهای مربوط به کرونا که حالا بحرین به شدت درگیر کرونا شده است.

دیدن نحوه رعایت پروتکل ها می تواند کلاس آموزشی خوبی برای مسئولان ایرانی که از تهران به منامه رفته اند باشد تا به این نکته واقف شوند که فاصله حرف تا عمل بسیار است و  آن مواردی که از سوی ایران با بی توجهی در لیگ برتر رعایت نمی شد جز خطوط قرمز کنفدراسیون فوتبال آسیا در برگزار بازی های بین المللی است. این ماجراها در نهایت بهانه خوبی دست کنفدراسیون فوتبال آسیا داد تا میزبانی سه بازی تیم ملی مقابل هنگ کنگ، بحرین و عراق از ایران گرفته شود.

۶۶۲۱